Jan Matoušek
14. 8. 2018 17:25
Trh s SUV střední třídy obohatily v posledních týdnech hned dva modely. Domácí Škodě Kodiaq tak vedle Hyundai Santa Fe bude konkurovat také pátá generace Hondy CR-V. Ta poprvé přijíždí se sedmi sedadly, poprvé bude dostupná jako hybrid a poprvé od prvního vydání vozu nenabídne naftový agregát. Japonci tak reagují nejen na problémy, které se s těmito motory pojí, ale i na klesající poptávku. V jakých specifikacích bude nové CR-V dostupné na českém trhu najdete v následující galerii.
Co místo dieselu?
Benzinový čtyřválec však v nabídce nebude osamocen. Během příštího roku dorazí pod kapotu i přímá náhrada za turbodiesel, kterou se stane hybrid i-MMD. Ten bude mít dvoulitrový benzinový motor, pracující v Atkinsonově cyklu, v kombinaci se dvěma elektromotory. O výkonu Honda zatím neinformovala, jedinou další věcí, kterou o hybridním CR-V víme, je fakt, že dostane převodovku s jedním fixním převodem, což by mělo vést k přímému spojení mezi pohybujícími se komponenty.