Je éra naftových SUV u konce? Novou generaci Hondy CR-V pohání jen benzin, poprvé má sedm míst

Jan Matoušek Jan Matoušek
14. 8. 2018 17:25
Trh s SUV střední třídy obohatily v posledních týdnech hned dva modely. Domácí Škodě Kodiaq tak vedle Hyundai Santa Fe bude konkurovat také pátá generace Hondy CR-V. Ta poprvé přijíždí se sedmi sedadly, poprvé bude dostupná jako hybrid a poprvé od prvního vydání vozu nenabídne naftový agregát. Japonci tak reagují nejen na problémy, které se s těmito motory pojí, ale i na klesající poptávku. V jakých specifikacích bude nové CR-V dostupné na českém trhu najdete v následující galerii.

Honda CR-V Comfort

Dříve nebývalo zvykem, aby už základní CR-V mělo bohatou výbavu. S novinkou ve stupni Comfort se to však mění. SUV tak nechybí varování před čelní srážkou, upozornění při opuštění jízdního pruhu, čtení dopravních značek, udržování v jízdním pruhu nebo adaptivní tempomat. Vedle toho má ale vůz také automatickou klimatizaci, rádio s pětipalcovým displejem a osmi reproduktory, obrazovku v kapličce přístrojů, vyhřívaná přední sedadla nebo multifunkční volant. Vizuálně nechybí přední a zadní LED světla a 17palcová litá kola.

Jedinou dostupnou verzí je s touto výbavou manuál s pohonem předních kol za 669 900 korun. Pokud se podíváme do ceníku končícího modelu, zjistíme, že ten v základní výbavě S s dvoulitrem o výkonu 114 kW a pohonem předních kol stojí 596 900 korun. Ve výbavě ovšem nemá bezpečnostní asistenty, rádio ani klimatizaci. 

 

Právě se děje

Další zprávy