Domácí
Zahraničí
Sport
Video
Ekonomika
Klima
Názory
Kultura
Magazín
Žena
Auto
Pracovna
Bydlení
Speciály
Spolupráce
Mikýř: Mezi youtubery a Schillerovou není rozdíl. TikTok Strakovky bude v učebnicích
Nejnovější zprávy do e-mailu
Odhlásit se můžete kdykoliv.
Přihlášením k newsletteru beru na vědomí, že dochází ke sbírání a zpracování osobních údajů. Více informací o zásadách ochrany osobních údajů naleznete
ZDE
.
Domácí
Zahraničí
Sport
Video
Speciály
28. 2.
Lumír
Aktuálně+
reklama
Mimořádná zpráva
Opatření přehledně: Zákaz opustit okres, zavřené školky, respirátor i v práci a venku
trasa d
Stavba metra D se odkládá na jaro 2021. Za zpoždění může koronavirus, tvrdí podnik
Stavbu kromě koronaviru prodloužila řada připomínek či stavební řízení.
Praha chce nové metro bez strojvůdců. Zjišťuje, zda projde potřebná novela
Automatizovaný provoz metra si podle náměstka primátorky vyžádá vyšší prvotní investici, výrazně nižší by ale byly provozní náklady.
Infografika
Projeďte si novou linku D. Grafika ukazuje, kde vzniknou stanice metra bez řidiče
"Modrá" trasa D měla být už v provozu, ve skutečnosti teprve začíná geologický průzkum nebo výkup pozemků.
Pražský dopravní podnik odmítá kritiku společného podniku s Pentou. Zrychlí prý stavbu metra D
Cílem je co nejrychleji vykoupit pozemky potřebné pro výstavbu a umožnit tak dopravnímu podniku získat stavební povolení.
Radní odložili rozhodnutí o založení společné firmy Penty a dopravního podniku na stavbu metra D
Praha může majitelům pozemků nabídnout pouze odhadní ceny. Ti chtějí ovšem často víc. Společný podnik s Pentou by prý tuto překážku odstranil.
Metro má zamířit na Žižkov a do Vysočan, Praha chce změnu v územním plánu
Trasa D se má začít stavět - část z Depo Písnice na Pankrác, poté přijde na řadu etapa z Pankráce na náměstí Míru. Místo na náměstí Republiky by pak…
Nejvhodnějším partnerem pro stavbu nové linky metra D je Penta, rozhodla komise
Pražský dopravce chce se soukromou firmou vytvořit společný podnik. Od něj si slibuje rychlejší výkup potřebných pozemků nad budoucími stanicemi nové…
Déčko jako developer. S novou trasou metra má Praze pomoci realitní obr
Do stavby nové trasy metra linky D se chce zapojit šest developerských společností.
Praha a DPP budou hledat partnera pro stavbu metra D. Pomůže s výkupem pozemků
Metro D vyjde podle odhadů na 50 miliard korun.
U nemocnice v Krči má vzniknout obří komerční zóna. Dohoda umožní stavbu metra D, říká developer
Jedná se o jeden z největších projektů současnosti. Vlastníci pozemků i developer mají na město páku.
Pankrác je nejtěžší stanice metra D. Než bude hotová, snad se dohodnou i pozemky, věří projektant
Začátek samotné stavby prvního úseku metra je reálný nejdříve na přelomu let 2019 a 2020.
Jak změnit Prahu do roku 2030: Hlavní je doprava, nová radnice počká, říká analýza
Poradenská společnost Deloitte sestavila žebříček 25 investičních záměrů hlavního města Prahy. Co je třeba udělat nejdřív?
Přes to jede vlak. Vídeň vyvlastňuje pozemky a nové metro stihne včas. V Praze se trasa D zadrhla
Vídni se zřejmě podaří dodržet termín v roce 2023, kdy už má nové metro jezdit.
Metro na trase D vyjede v roce 2023, plánuje Praha. Radní mají návrh dohody s vlastníky pozemků
Podle nového harmonogramu má první etapa stavby metra D mezi Pankrácí a Novými Dvory začít v roce 2019.
Do Jesenice bude z Prahy jezdit metro, ne tramvaje, navrhuje středočeská hejtmanka
Náměstek pražské primátorky Petr Dolínek označil vyjádření Jermanové za populistické.
Napřed stanice, potom tunel. Cokoli jiného metro D prodraží a zdrží, říká jeho šéfprojektant
V rozhovoru pro Aktuálně.cz hlavní projektant nového metra popisuje průběh zakázky a možná budoucí úskalí.
Metrem D pouze na konečnou. Praha zvažuje, že osmikilometrovou trasu vybuduje i bez stanic
Fakt, že na trase z Pankráce do Písnice nebudou žádné další zastávky, nemá otevření linky D bránit.
Naděje pro metro D: Otočte výstupy směrem k nám, my vám prodáme pozemky
Hlavní město se snaží najít dohodu s majiteli pozemků, kteří blokují stavbu metra D. Místo zvažovaného vyvlastňování s nimi začíná jednat.
Vylepšení stanic nové trasy D může přijít až na 10 milionů u každé, říká ředitel dopravního podniku
Vzhledem metra D by se mělo příští čtvrtek zabývat i zastupitelstvo, které má petici projednat.
Tramvaje z Prahy do Jesenice by měly začít jezdit do roku 2023
Doprava z Jesenice do metropole je dlouhodobě komplikovaná, na trase se tvoří dlouhé kolony.
Pokračovat
reklama
Nejnovější zprávy do e-mailu
reklama
reklama