reklama
ochranná známka
Turecko a Německo se přou kvůli pravému kebabu. Je to náš pokrm, tvrdí obě země
Německo se staví odmítavě ke snaze Turecka zaregistrovat u unijních úřadů recept na pravý döner kebab.
Řetězec McDonald's v EU prohrál soud. Kuřecí Big Mac už není jen jeho
McDonald's přišel v EU o právo používat ochrannou známku Big Mac u kuřecích produktů. Pro irskou společnost Supermac's jde o vítězství.
Zarazilo mě, kolik falešné airpody vynášejí, říká celnice. Peníze jdou i na zločin
"Padělek airpodů vyrobíte za pár korun a vyděláte na tom podstatně víc," popisuje celnice. Využívají toho i organizované skupiny.
Odkdy je Milka fialová, co má společného s bernardýnem a proč se tak jmenuje? Projděte se historií
Prohlédnout si
20 fotografií
Z lásky k Česku, není co řešit. Vyzkoušejte si, jak znáte reklamní slogany
Které reklamní slogany si spojíte s konkrétní značkou a které vám splývají s ostatními? Zkuste náš kvíz.
Milka mění logo, kráva se po 117 letech otočí a přijde o nápis. Nejdříve se ukáže na nové čokoládě
Změnou prochází logo i celé balení čokolády. Původní název Milka pochází ze slov Milch (mléko) a Kakao (kakao).
Nokia žaluje brněnskou firmu kvůli názvu Lokia. Lidé si nás nespletou, věří Moravané
Nokia podala námitky proti přihlášce značky Lokia k Úřadu průmyslového vlastnictví. Podle CCV ovšem záměna produktů pravděpodobná není.
Přehled
Nejcennější značky světa. Projděte si nový žebříček, Číňané v něm rychle posilují
V novém žebříčku nejhodnotnějších značek světa BrandZ dominují technologické firmy. Výrazně posilují značky z Číny.
ČT si ve filmu vymyslela firmu a spojila ji s korupcí. Její skutečná jmenovkyně vysoudila milion
České televizi se nevyplatilo, když v roce 2011 ve filmu Krutá nevěra změnila ve scénáři jméno firmy, kterou vlastní jeden z hrdinů.
Triky s názvem firmy: Studie ukázala, jak pomůže přesun v abecedě nebo anglický název
Název firmy na A nebo anglická slova pomáhají firmám k vyšším tržbám, tvrdí čeští výzkumníci. Vliv abecedního prostředí však pomalu klesá.
Privátní značky řetězců nejsou kvalitní, myslí si devět z deseti Čechů. Billa to chce změnit
Podíl privátních značek v nákupech Čechů sice nepatrně stoupá, oproti Němcům či Rakušanům jich ale nakupují výrazně méně.
Zápis a správa ochranných známek se zjednoduší, schválila vláda
Skončit má například požadavek na grafické vyjádření známky, což brání přihlašování netradičních ochranných známek.
Pražská šunka se po šesti letech dostala na evropský seznam specialit
Dosud měla ČR v seznamu spolu se Slovenskem čtyři potraviny - Tradiční špekáčky, Liptovský salám, Spišské párky a Tradiční lovecký salám.
Olympionici dál bojují s vinařem o doménu. Soud má rozhodnout, zda sousloví Czech Team patří jen jim
Český olympijský výbor si nechal utéct doménu czechteam.cz. Nyní o ni bojuje u soudu s prodejcem vína.
Pražská šunka bude na seznamu českých specialit. Musí dodržet recepturu i způsob výroby
Název Pražská šunka, včetně dalších jazykových variant, bude zapsán do rejstříku zaručených tradičních specialit Evropské unie.
Lego poprvé porazilo čínské imitátory, výroba napodobenin musí skončit
Společnost Lego uspěla v Číně ve sporu o autorská práva s dvěma místními podniky. Firmy vyráběly hračky příliš podobné řadě Lego Friends a s výrobou…
Není Klasa jako Klasa. Pekárny klamou spotřebitele, tvrdí úřad rozdávající značku kvality
Klatovské pekárny používají na některých svých výrobcích označení Klasa. Tvrdí, že si ji zaregistrovaly dřív než ministerstvo zemědělství.
Český RegioJet je nejoblíbenější značkou Slováků. Projděte si první desítku žebříčku
Do průzkumu se zapojilo 2200 respondentů, kteří hodnotili více než 120 značek v osmi různých sektorech.
Přehled
Češi řekli, kterým značkám nejvíc věří. Projděte si výsledky velké ankety
Reprezentativní vzorek 4000 spotřebitelů vybíral nejdůvěryhodnější značky v šedesáti kategoriích. Přinášíme podrobné výsledky.
Vnučka výtvarníka Milera nesmí poskytovat licence ke Krtečkovi, rozhodl soud
Rozhodnutí není pravomocné, lze se proti němu odvolat.
Pokračovat
reklama
Nejnovější zprávy do e-mailu
Přihlášením k newsletteru beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle
Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů
, a souhlasím se
Všeobecnými obchodními podmínkami
vydavatelství Economia, a.s.
reklama
reklama