Nejcennější značky světa. Projděte si nový žebříček, Číňané v něm rychle posilují

ada ada
29. 5. 2018 14:00
V novém žebříčku nejhodnotnějších značek světa BrandZ dominují technologické firmy. Výrazně posilují značky z Číny.

Úvodem

V novém žebříčku nejhodnotnějších značek světa BrandZ dominují technologické firmy - v první desítce je jich hned osm. Stejný poměr je také mezi značkami z USA a z Číny (tu v první desítce zastupují herní gigant a poskytovatel internetových služeb Tencent a e-shop Alibaba).

Tři nejrychleji rostoucí značky však pocházejí z Číny, jejich růst je dvakrát rychlejší než růst amerických značek. Celkem je v Top 100 zastoupeno čtrnáct čínských značek. Při prvním vydání žebříčku v roce 2006 byla v první stovce zastoupena jediná − telefonní operátor China Mobile.

Žebříček sestavují reklamní agentura WPP a poradenská společnost Kantar Millward Brown.

 

Právě se děje

před 43 minutami

Liberty Ostrava pokračuje s omezenou výrobou. Část zaměstnanců zůstane s nižší mzdou doma

Hutní společnost Liberty Ostrava pokračuje v provozu s omezenou výrobou, který zavedla v červenci mimo jiné kvůli vysokým cenám surovin a dovozu oceli ze zemí mimo Evropskou unii. Považuje ho za neférový. Nebude propouštět, ale část zaměstnanců, kteří už vyčerpali dovolenou, zůstane doma se sníženou mzdou. Odbory považují situaci za alarmující, nedávají ji ale za vinu vedení firmy, vnímají to jako evropský problém.

Zdroj: ČTK
Další zprávy