Kuni Nguyenová
12. 9. 2020 11:14
Na nečekané zákazy a omezení v souvislosti s koronavirem lidé reagovali různými způsoby a firmy nebyly výjimkou. Marketing se musel přizpůsobit situaci - mění se reklamy, slogany, vlajkové produkty nebo kompletní komunikace se zákazníky. Podívejte se na příklady nápadů, na které firmy za pandemie vsadily.
Místo reklamy propagace roušek
Pandemie zároveň poukázala na solidaritu nejen veřejnosti. Řada firem inzerujících v tuzemských televizích během nouzového stavu upustila od svých původních reklam.
Místo toho čas, který si pro reklamu nakoupily, přenechaly osvětovým spotům z kampaně nazvané Chráním tebe. Nové spoty upozorňovaly na důležitost nošení roušek na principu "Moje rouška chrání tebe, tvoje rouška chrání mě".
K iniciativě se připojily například Česká spořitelna, Air Bank, T-Mobile, Generali Česká pojišťovna, Modrá pyramida nebo ČEZ.