Hrdinové z gauče, módní roušky či veršovaný turismus. Jak pandemie zahýbala reklamou

Kuni Nguyenová Kuni Nguyenová
12. 9. 2020 11:14
Na nečekané zákazy a omezení v souvislosti s koronavirem lidé reagovali různými způsoby a firmy nebyly výjimkou. Marketing se musel přizpůsobit situaci - mění se reklamy, slogany, vlajkové produkty nebo kompletní komunikace se zákazníky. Podívejte se na příklady nápadů, na které firmy za pandemie vsadily.
Foto: Poner

Roušky jako módní doplněk

Po rozsáhlé rouškové osvětě celé Česko oprášilo šicí stroje. Tisíce lidí šily látkové roušky - pro své rodiny i pro nemocnice či zařízení, kde zrovna chyběly.

Řada prodejců jako důkaz solidarity nabízela roušky za spíše symbolické ceny. Někteří se však chytli příležitosti a začali prezentovat roušky nejen jako ochrannou pomůcku, ale zároveň jako módní doplněk. 

Jedna z prvních, kdo v pandemii nabídl limitovanou edici designových roušek, byla módní značka Poner. Ta strhla lavinu kritiky za to, že prodávala kus za 1999 korun. Vyděláváte na krizi, zatímco ostatní darují, zlobili se lidé.

 

Právě se děje

Další zprávy