Hrdinové z gauče, módní roušky či veršovaný turismus. Jak pandemie zahýbala reklamou

Kuni Nguyenová Kuni Nguyenová
12. 9. 2020 11:14
Na nečekané zákazy a omezení v souvislosti s koronavirem lidé reagovali různými způsoby a firmy nebyly výjimkou. Marketing se musel přizpůsobit situaci - mění se reklamy, slogany, vlajkové produkty nebo kompletní komunikace se zákazníky. Podívejte se na příklady nápadů, na které firmy za pandemie vsadily.
Foto: KFC

Konec olizování prstů v KFC

Fastfoodový řetězec KFC dospěl ke závěru, že vybízet zákazníky, aby si po jídle olizovali prsty, se ve světle současné pandemie s důrazem na důkladnou hygienu nejeví jako dobrý nápad, uvedl britský server BBC.

Po 64 letech slogan It’s Finger Lickin’ Good, v překladu "Tak dobré, že si budete olizovat prsty", tak pravděpodobně dočasně opustil reklamní svět. 

"Letošní rok je extrémně náročný, především ale představuje nové výzvy. A protože je pro nás bezpečnost hostů i zaměstnanců to nejdůležitější, rozhodli jsme se používání našeho legendárního sloganu dočasně pozastavit," říká Catherine Tan-Gillespieová, globální ředitelka marketingu KFC.

Slogan však nemizí nestálo. Až nastane ten správný čas, fastfoodový řetězec jej vrátí.

 

Právě se děje

Další zprávy