Hrdinové z gauče, módní roušky či veršovaný turismus. Jak pandemie zahýbala reklamou

Kuni Nguyenová Kuni Nguyenová
12. 9. 2020 11:14
Na nečekané zákazy a omezení v souvislosti s koronavirem lidé reagovali různými způsoby a firmy nebyly výjimkou. Marketing se musel přizpůsobit situaci - mění se reklamy, slogany, vlajkové produkty nebo kompletní komunikace se zákazníky. Podívejte se na příklady nápadů, na které firmy za pandemie vsadily.
PornHub
PornHub | Foto: Shutterstock

Doma s Pornhubem

Během nouzového stavu se doporučovalo, aby lidé zůstávali doma a tím zabránili šíření nemoci covid-19. Na to reagoval i jeden z největších serverů s porno videi Pornhub, který se tak dočasně přejmenoval na StayHomeHub (Zůstaňte doma).

Od 23. března navíc nabídl celosvětově prémiový účet na měsíc zdarma. Kvůli pandemii koronaviru je po celém světě izolována téměř jedna miliarda lidí, takže je důležité, abychom jim podali ruku a poskytli příjemný způsob, jak trávit čas, uvedl viceprezident Pornhubu Corey Price pro New York Post

Podobné benefity firma nabídla i v tuzemsku. Stačilo, aby diváci potvrdili, že souhlasí s domácí izolací, a pokud musí ven, budou dodržovat bezpečné rozestupy a mýt si ruce.

 

Právě se děje

Další zprávy