Kuni Nguyenová
12. 9. 2020 11:14
Na nečekané zákazy a omezení v souvislosti s koronavirem lidé reagovali různými způsoby a firmy nebyly výjimkou. Marketing se musel přizpůsobit situaci - mění se reklamy, slogany, vlajkové produkty nebo kompletní komunikace se zákazníky. Podívejte se na příklady nápadů, na které firmy za pandemie vsadily.
Nadějné vyhlídky
V době, kdy se mediální prostor přesytil špatnými zprávami, se některé firmy naopak snažily atmosféru strachu zmírnit. S použitím sloganu "Společně to zvládneme" značky povzbuzovaly ostatní k tomu, aby vyhlíželi lepší zítřky.
Například Česká spořitelna ocenila Čechy za jejich schopnost překonávat společně krize. Obrazově využila spot, který natočila ke svému 190. výročí.
Vzájemná podpora se přenesla i mezi firmy. Například iniciativa "SpolečněToZvládneme" pomáhala všem podnikatelům, živnostníkům i zaměstnancům vyrovnat se s ekonomickými následky nouzového stavu v Česku.