Hrdinové z gauče, módní roušky či veršovaný turismus. Jak pandemie zahýbala reklamou

Kuni Nguyenová Kuni Nguyenová
12. 9. 2020 11:14
Na nečekané zákazy a omezení v souvislosti s koronavirem lidé reagovali různými způsoby a firmy nebyly výjimkou. Marketing se musel přizpůsobit situaci - mění se reklamy, slogany, vlajkové produkty nebo kompletní komunikace se zákazníky. Podívejte se na příklady nápadů, na které firmy za pandemie vsadily.
Hlavní slogan.
Hlavní slogan. | Foto: Kampaň Chráním tebe

Místo reklamy propagace roušek

Pandemie zároveň poukázala na solidaritu nejen veřejnosti. Řada firem inzerujících v tuzemských televizích během nouzového stavu upustila od svých původních reklam.

Místo toho čas, který si pro reklamu nakoupily, přenechaly osvětovým spotům z kampaně nazvané Chráním tebe. Nové spoty upozorňovaly na důležitost nošení roušek na principu "Moje rouška chrání tebe, tvoje rouška chrání mě".

K iniciativě se připojily například Česká spořitelna, Air Bank, T-Mobile, Generali Česká pojišťovna, Modrá pyramida nebo ČEZ.

 

Právě se děje

Další zprávy