reklama
zaměstnanecké výhody
Konec příspěvků pro zaměstnance. Firmy hlásí, že zdaněné benefity poskytovat nebudou
Proti zdanění zaměstnaneckých benefitů protestují podnikatelské organizace. Stát podle nich navíc nevybere tolik peněz, kolik plánuje.
Motivace, zdraví i snaha udržet lidi. Průzkum ukazuje, proč firmy rozdávají benefity
Hospodářská komora zveřejnila průzkum ohledně poskytování zaměstnaneckých benefitů.
Odboráři v prodejnách se rozpínají. Novým názvem chtějí přilákat i lidi mimo obchod
OSPO se mění na UZO. Podobnost s řeckým národním nápojem je pouze náhodná.
Přehled
Nejsou lidi? Zvyšte mzdy, přestaňte hledat supermany a přidejte benefity, radí experti
Projděte si, jaké pracovníky právě nejvíc hledá osm základních oborů hospodářství a co jim musí nabídnout.
Lidl se chce pořádně zakousnout do stravenkového trhu. Rozjíždí vlastní elektronickou kartu
Zaměstnavatele láká Lidl tím, že od nich nechce žádné provize za používání karty. Restauracím bude účtovat poplatek ve výši 2,5 procenta.
Příspěvek ke spoření na penzi dostává od firmy stále víc lidí. Fondům ale dál ubývají klienti
Příspěvek od zaměstnavatele ke konci loňského roku využívalo už téměř 1,423 milionu Čechů, což je 32 procent z těch, kteří si dobrovolně spoří na…
Obrat po letech: Odborářů v Česku přibývá, nově jsou i v Amazonu nebo H&M
Nové odborové organizace vznikly například v Amazonu, Karlovarských minerálních vodách nebo řetězcích H&M, Marks & Spencer či Uni Hobby.
Foto: Na rekreaci s kolegy? Tak vypadají podnikové chaty velkých firem v 21. století
Prohlédnout si
16 fotografií
Nová karta slibuje revoluci v benefitech. Chce zrušit papírové stravenky a zjednodušit platby
Stravenky a poukázky na jiné firemní benefity čelí novému konkurentovi. Na trh přichází karta Benefitka.
Přehled
Půjčky bez úroku, volání za 49 Kč, firemní čistírna. Projděte si, jak odměňuje motor české ekonomiky
Firmy mají problém získat zaměstnance nebo udržet ty stávající. Jak tento problém řeší automobilky - páteř českého průmyslu?
Místo stravenek chceme víc volna a práci z domova, ukázal průzkum mezi zaměstnanci
Češi a Slováci mění své pracovní priority. Zhruba polovina z nich může letos změnit práci.
Nejsou lidi? Češi chtějí práci na částečný úvazek, firmy ale nedokážou reagovat
Ani při nedostatku zaměstnanců nedokáže řada firem nabídnout částečné úvazky, které jsou mezi zájemci velmi žádané.
Dva z pěti Čechů v práci pravidelně neobědvají. Česko v evropském průzkumu skončilo nejhůře
Podle průzkumu v Česku pravidelně obědvá pouze 61 procent zaměstnanců, třetina jí občas a pět procent neobědvá vůbec.
Pro zrušení stravenek je polovina restaurací. Vadí jim vysoké provize i zneužívání
Polovina restaurací, které v současnosti přijímají stravenky, by byla pro jejich plošné zrušení a nahrazení jinou formou zaměstnaneckého benefitu.…
Stravenky, ale co dál? Firmy lákají na pružnější pracovní dobu, ukazuje nový žebříček benefitů
Nejrozšířenějším benefitem zůstávají stravenky, stále více firem ale nabízí také flexibilní pracovní dobu či možnost zkráceného úvazku.
Velký omyl zaměstnanců. Práce z domova není benefit, varuje odborářský šéf
Připravovaná novela zákoníku práce by měla zamezit tomu, aby lidé pracující z domova byli neustále v pohotovosti.
Vyřešte úrazy při práci z domova, tlačí firmy na stát. Byty kontrolovat nemůžeme
Pro bezpečnost práce při home office dosud platí obecná pravidla, což v praxi přináší komplikace.
Kolegové vám nesmí chybět. Firmy mají zabránit izolaci při práci z domova
Firmy se obávají, že větší regulace práce z domova povede k jejímu omezení. Podle šéfa odborů je to dokonce žádoucí.
Kolik přidali vám? Stále více zaměstnanců dostává díky růstu ekonomiky vyšší mzdu
Anketa mezi většími firmami a odborovými svazy ukazuje, že alespoň mírně letos přidala zaměstnancům většina podniků.
Nejlepší zaměstnavatelé? Titul získalo šest firem, pomohl jim průzkum mezi lidmi
Studie Best Employers porovnala podmínky ve 49 firmách zaměstnávajících celkem zhruba 14 tisíc lidí.
Pokračovat
reklama
Nejnovější zprávy do e-mailu
Přihlášením k newsletteru beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle
Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů
, a souhlasím se
Všeobecnými obchodními podmínkami
vydavatelství Economia, a.s.
reklama
reklama