Přihlásit
Zprávy
Domácí
Zahraničí
Ekonomika
Datavize
Auto
Názory
Podcasty
Odtajněno
Podivné zločiny
Americký sen
Mysli a žij!
Na Dotek
Sport
Fotbal
Hokej
Tenis
Motorismus
Biatlon
Ostatní sporty
Spotlight
Video
Den v 60 sekundách
Historky z placu
Zpátečka
Politické bizáry
My, kdysi
Kultura
Film a televize
Hudba
Klasická hudba
Literatura
Divadlo
Umění
LifeStyle
Magazín
Žena
Bydlení
Cestování
Foto
Kvízy
Speciály
Chytré Česko
České porodnictví
Vize město
Valentýn
Změna směru
BeNative
Další
Kultura
LifeStyle
Speciály
4. 5. Květoslav
12 ˚C
Přihlásit
Zprávy
Domácí
Zahraničí
Ekonomika
Datavize
Auto
Názory
Podcasty
Odtajněno
Podivné zločiny
Americký sen
Mysli a žij!
Na Dotek
Sport
Fotbal
Hokej
Tenis
Motorismus
Biatlon
Ostatní sporty
Spotlight
Video
Den v 60 sekundách
Historky z placu
Zpátečka
Politické bizáry
My, kdysi
Kultura
Film a televize
Hudba
Klasická hudba
Literatura
Divadlo
Umění
LifeStyle
Magazín
Žena
Bydlení
Cestování
Foto
Kvízy
Speciály
Chytré Česko
České porodnictví
Vize město
Valentýn
Změna směru
BeNative
4. 5. Květoslav
12 ˚C
Sledujte nás:
Přihlásit
Spravovat účet
Odhlásit se
reklama
ETCS
"Čekali jsme to." ETCS zatím neplánovaně zastavil 1400 vlaků, správci jsou v klidu
Jak zjistil deník Aktuálně.cz, za první čtvrtrok provozu zastavilo kvůli chybě ETCS 1400 vlaků z celkových 122 tisíc spojů.
Sobotní kolaps vlaků? V práci musí být v sobotu ráno víc lidí, vytknul správě ministr
Proč ani po více než dvou letech od spuštění systému ETCS na českých železnicích není jeho provoz stoprocentní, řešil i ministr dopravy.
Drahá "záchranná brzda" zastavila v Česku už 600 vlaků. Stát se to nemělo
Chyby nového zabezpečovacího systému ETCS způsobuje například sníh. Pracujeme na řešení, tvrdí Správa železnic.
1:07
Chvíle varování a vlak brzdí. Takto funguje systém, který vymaže chyby strojvedoucích
Ministr dopravy Martin Kupka novinářům na cvičné jízdě ukázal, jak v praxi funguje nový zabezpečovač ETCS, který má zabránit tragickým nehodám.
Dráhy plánují vybavit Žraloky i Sysly zabezpečovacím systémem za miliardu
České dráhy v minulosti pět ze šesti tendrů na vybavení vozů systémem zabezpečovacího zařízení ETCS kvůli vysokým cenám zrušily.
Rychlost 200 km/h na českých kolejích nemusí být sen. Testuje se na rovině u Břeclavi
České právo zatím umožňuje jízdu pouze rychlostí 160 kilometrů za hodinu. Při vyšších rychlostech je potřeba stavebních úprav na trati i ve stanicích.
reklama
Nejnovější zprávy do e-mailu
Přihlášením k newsletteru beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle
Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů
, a souhlasím se
Všeobecnými obchodními podmínkami
vydavatelství Economia, a.s.
reklama
reklama