Volkswagen T-ROC konkuruje škodovkám a inspiroval se u nich. SUV zaujalo sportovností a laciností

Ondřej Běhal
26. 10. 2017 19:54
Volkswagen T-ROC nahrazuje Škodu Yeti na pozici nejmenšího rodinného SUV. Paletu motorů má shodnou se Škodou Karoq, laciné plasty na přístrojové desce připomínají stejnou část vozu u Škody Rapid. Nový model se prodává od 452 900 korun, jde tedy o suverénně nejlevnější SUV značky Volkswagen. Při prvních testech jsme zjistili, že verze s pohonem všech kol vyniká jízdními vlastnostmi v zatáčkách. Další informace a fotografie z prvního testování zajímavé automobilové novinky na českém trhu najdete uvnitř grafiky.

Podrobný recenzi Volkswagenu T-ROC čtěte zde.

Terén

Příjemně překvapení jsme byli i schopnostmi testovaných verzí s pohonem všech kol v terénu. Světlá výška, tedy vzdálenost podvozku od země, sice není bůhvíjaká (161 mm), ale malé převisy karoserie od náprav mají na svědomí docela velkorysé nájezdové úhly. Ani na hodně rozbitých cestách jsme si "břichem" neškrtli. I v terénu nám T-ROC hodně připomínal Škody Yeti.

 

Právě se děje

Další zprávy