Povedený interiér
Interiér je stejně jako u Ibizy a Toleda z tvrdých plastů, které nejsou moc příjemné na dotek. Ale na pohled působí hodnotně. Interiér testovaného modelu byl v kombinaci černých plastů a matného hliníku, což působilo velmi elegantně.
Z této fotografie to není moc poznat, ale celá přístrojová deska je přizpůsobena řidiči včetně středového panelu, který je k němu lehce otočen jako ve starých BMW z 90. let. Vůbec celá ergonomie řidičova pracoviště si zaslouží velkou pochvalu počínaje perfektně čitelnými kontrolními přístroji a konče pečlivě rozmístěnými ovladači na multifunkčním volantu.
Sedadla nabízejí očekávaný komfort ale příliš nedrží v bocích. Také mě překvapila absence madel nad bočními okny pro jednotlivý sedadla. Pokud byste si zde chtěli třeba pověsit sako, není to možné.
V oblasti konektivity mají zákazníci na výběr všechny informační a zábavní systémy, které najdete i v ostatních modelech španělské značky. Nechybí třeba bezklíčový přístupový a startovací tlačítko, zadní parkovací kamera, Osmipalcový dotykový displej v designu "Black panel", bezdrátová nabíječka mobilů se zesilovačem signálu GSM nebo kvalitní audiosystém značky BeatsAudio.
V průběhu příštího roku dostane Arona také LCD panel místo kontrolních přístrojů stejně jako má třeba Volkswagen Golf nebo Škoda Karoq. Kromě toho bude do výbavy integrována interaktivní hlasová služba Amazon Alexa, která může být využívána pro hlasovou komunikaci s automobilem na ovládání některých jeho funkcí.