Levný základní model nekončí
Hyundai přišlo loni na podzim s i30 Start, která při využití bonusu ve výši 40 tisíc korun začínala na 299 990 korunách. To znamená, že se kompaktní vůz dokázal cenově dostat na úroveň malých aut.
A verze i30 Start pokračuje v nabídce značky i nadále. Nově stojí 319 990 korun, tedy o 20 tisíc korun více. Stále jde také o cenu po odečtení 40tisícové prémie. Nicméně stále je to jeden z nejdostupnějších kompaktů na trhu. Nižší ceníkovou cenu, o 90 korun, nabízí pouze akční Fiat Tipo Italia se 70kW čtrnáctistovkou.
Výbava Start obsahuje manuální klimatizaci, rádio se čtyřmi reproduktory, ovládáním na volantu a černobílým displejem, tempomat, automatická světla, elektrická přední okna, diodové denní svícení nebo 15palcová ocelová kola. Z bezpečnostních prvků má vstupní varianta udržování v jízdním pruhu, sledování únavy řidiče i přednárazový systém s nouzovým brzděním s detekcí chodců.
Oproti modelu před modernizací se tedy výbavově prakticky nic nezměnilo. Stejný zůstal i hubený seznam příplatků, obsahující mimo metalízu jen paket Plus s mlhovkami či Bluetooth za 10 tisíc korun. Na druhou stranu variantu Start Plus nabízí korejská automobilka s větším množstvím motorů.
Vedle hatchbacku se základní výbava Start nabízí ještě pro kombi, které s ní stojí od akčních 344 990 korun. O 25 tisíc korun více než doposud.