reklama
rozvoz
Svět Bedýnek končí. Firma nenašla investora, který by ji podpořil v krizi
Společnost Svět Bedýnek, která rozvážela farmářské produkty do domácností, po 12 letech končí. Firma v posledním roce hledala investora.
Vyřešeno, vzkazuje Rohlik.cz kurýrům. U konkurence zákazníci do odměn tolik nemluví
On-line supermarket některá pravidla odměňování kurýrů upravil, i tak je ale v systému, kde výplatu ovlivňují zákazníci, zatím spíše výjimkou.
Masové kuličky z Ikey nově doveze kurýr. Češi si objednávají i perníčky nebo svařák
Za první měsíc fungování služby rozvoz Woltu využilo asi 500 lidí.
Nejvíc veganů je v Brně. Rostlinný trend ale táhne všude, je za tím ekologie i počasí
Restaurační byznys byl sice během pandemie výrazně utlumen, podniků s rostlinnou nabídkou i přesto přibylo.
Obědová menu jsou český fenomén. V cizině to musíme vysvětlovat, říká šéf Dáme jídlo
Mírný pokles tempa růstu teď čekáme, přiznává v rozhovoru pro Aktuálně.cz šéf Dáme jídlo Filip Fingl. Zájem zákazníků totiž klesá s teplým počasím.
Komplikace v dopravě i hledání zákazníka. Rozváželi jsme na kole jídlo se Šimonem
Jezdit s jídlem není jen tak. Cestu za slušným výdělkem může komplikovat nejen doprava, ale také zdržení v restauraci nebo hledání zákazníka.
O dovoz jídla bude zájem i po otevření podniků, lidé zůstanou opatrní, tvrdí rozvozci
Podle rozvážkových firem si v tomto ročním období jídlo lidé objednávají častěji než v jiných částech roku.
"Zadarmo to není, ale je to fér." Pohlreich místo lkaní rozjíždí byznys s rozvozem
Zatímco většina gastrosektoru zápasí s propadem tržeb, pro on-line objednávky a rozvoz funguje pandemie jako urychlovač.
Spíše než provize je důležitější objem objednávek, vzkazují rozvozci restauracím
Průměrné restauraci jen několik objednávek za den navíc přinese větší benefit než snížení provize za doručení jídla na polovinu, tvrdí rozvoz Wolt.
Návrat ke sporáku. Boom rozvážkových služeb se nekoná, vsadily na příliš vysoké marže
Zákazníci rozvážkových služeb - tedy restaurace - spíše kolabují. Děje se tak pod tlakem pandemie i vysokých marží za rozvážku.
Byznys s rozvozem jídla má zlaté časy. Třetinu jim dáme na provizi, naříkají podniky
Rozvozci jídla si i v koronakrizi účtují značné provize - a to často jak od zákazníka, tak i od restaurace. Má to ale podle nich svůj smysl.
McDonald's rozšiřuje rozvoz. Využije sítě Dáme jídlo, chce se vyhnout trapasu KFC
Firma, která rozváží hotová jídla z restaurací na základě on-line objednávky, nabídla fastfoodovému řetězci téměř "šibeniční" čas rozvozu.
KFC bude po Praze a Plzni rozvážet jídlo i v Brně. Slibuje dodání do půl hodiny
Na rozvozu KFC nově spolupracuje se start-upem DoDo.
Samodoručovací roboti budou už za rok jezdit po chodnících českých měst. Nasadit je chce Rohlík.cz
Prohlédnout si
14 fotografií
Online prodej potravin míří do regionů. Řetězce dál váhají
Tržby e-shopů s potravinami mají letos překonat pět miliard korun. Kromě Tesca, který je lídrem trhu, nabírají obchodní řetězce další zpoždění.
Tesco má konkurenci. Rohlík.cz přiveze nákup do 90 minut
Za internetovým supermarketem Rohlík.cz stojí Tomáš Čupr. Zatím rozváží nákupy jen po Praze, v příštím roce plánuje rozšíření do dalších měst.
Rodinný nákup vám odvezou domů. Konkurence Tesca startuje
Zatím v tichosti se rozjíždí nový e-shop s potravinami Rohlík.cz, stojí za ním Tomáš Čupr. Zboží z Makra zatím rozváží jen po Praze.
Nejtěžší byznys Tomáše Čupra. Rozvoz nákupů z Makra startuje
Dovážka nákupu od Rohlíku bude zatím dostupná jen po Praze. Za doručení zákazníci zaplatí 79 korun, přičemž hodnota nákupu musí přesahovat 500 korun.
Rozvoz jídla z restaurací míří do dalších měst. A zrychlí
Rozvážkové společnosti DámeJídlo a JídloTEĎ denně vyřídí tisíce objednávek. Jejich služby začínají ve velkém využívat místo chybějících kantýn i celé…
Rozvoz jídla míří do dalších měst. A taky zrychlí
Rozvážkové společnosti DámeJídlo a JídloTEĎ denně vyřídí tisíce objednávek. Jejich služby začínají ve velkém využívat místo chybějících kantýn i celé…
Pokračovat
reklama
Nejnovější zprávy do e-mailu
Přihlášením k newsletteru beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle
Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů
, a souhlasím se
Všeobecnými obchodními podmínkami
vydavatelství Economia, a.s.
reklama
reklama