reklama
ochranná známka
Pražská šunka se po šesti letech dostala na evropský seznam specialit
Dosud měla ČR v seznamu spolu se Slovenskem čtyři potraviny - Tradiční špekáčky, Liptovský salám, Spišské párky a Tradiční lovecký salám.
Olympionici dál bojují s vinařem o doménu. Soud má rozhodnout, zda sousloví Czech Team patří jen jim
Český olympijský výbor si nechal utéct doménu czechteam.cz. Nyní o ni bojuje u soudu s prodejcem vína.
Pražská šunka bude na seznamu českých specialit. Musí dodržet recepturu i způsob výroby
Název Pražská šunka, včetně dalších jazykových variant, bude zapsán do rejstříku zaručených tradičních specialit Evropské unie.
Lego poprvé porazilo čínské imitátory, výroba napodobenin musí skončit
Společnost Lego uspěla v Číně ve sporu o autorská práva s dvěma místními podniky. Firmy vyráběly hračky příliš podobné řadě Lego Friends a s výrobou…
Není Klasa jako Klasa. Pekárny klamou spotřebitele, tvrdí úřad rozdávající značku kvality
Klatovské pekárny používají na některých svých výrobcích označení Klasa. Tvrdí, že si ji zaregistrovaly dřív než ministerstvo zemědělství.
Český RegioJet je nejoblíbenější značkou Slováků. Projděte si první desítku žebříčku
Do průzkumu se zapojilo 2200 respondentů, kteří hodnotili více než 120 značek v osmi různých sektorech.
Přehled
Češi řekli, kterým značkám nejvíc věří. Projděte si výsledky velké ankety
Reprezentativní vzorek 4000 spotřebitelů vybíral nejdůvěryhodnější značky v šedesáti kategoriích. Přinášíme podrobné výsledky.
Vnučka výtvarníka Milera nesmí poskytovat licence ke Krtečkovi, rozhodl soud
Rozhodnutí není pravomocné, lze se proti němu odvolat.
Nejcennější značkou světa zůstává Apple. Microsoft odsunul Coca-Colu na čtvrté místo
Nový žebříček stovky nejcennějších značek světa, který sestavuje výzkumná společnost Interbrand.
O2 se nemusí přejmenovat. Operátor se dohodl na dalším používání značky
Podle původní dohody mohla česká telekomunikační společnost používat značku O2 do konce ledna 2019.
Luxusní firmy zřejmě budou moci zabránit internetovému prodeji. Chrání si tím image
Spor firmy Coty s maloobchodní společností Parfümerie Akzente se po deseti letech blíží ke konci. Poradce nejvyššího evropského soudu uvedl, že firma…
Přehled
Deset značek, které jsou Čechům nejmilejší. Podívejte se, jak to dokázaly
Projděte si výsledky průzkumu společnosti KPMG zaměřeného na zákaznické zkušenosti.
Přehled
Nový žebříček nejcennějších značek světa. Podívejte se, kdo je v první desítce
Agentura Millward Brown vydala nový žebříček BrandZ Top 100.
Falešné dětské mercedesy skončí v drtičce. ČOI je našla u prodejce na západě Čech, hrozí mu pokuta
Šest padělaných autíček zabavila Česká obchodní inspekce v prodejnách v Plzni a Karlových Varech. Jejich výrobce nemá licenci od automobilky.
Celníci objevili v tržnici Sapa padělky za 14 milionů korun. Při kontrole došlo ke konfliktu
Celníci tento týden objevili při dvou kontrolách v tržnici Sapa v pražské Libuši přes čtyři tisíce padělků textilu, kožené galanterie, hraček,…
Reklama udělala z Krakonoše vilného starce, tvrdí autoři večerníčku. Odškodné zatím nedostanou
Soud se nově musí zabývat tím, kdo má na večerníček a postavu Krakonoše autorská a kdo majetková práva.
Radler v Česku patří jen Heinekenu, rozhodl soud. Vrátil firmě ochrannou známku
Pražský městský soud vrátil Heinekenu ochrannou známku radler.cz. Ostatní pivovary by tak měly přestat název radler pro své pivní mixy používat.
Přichází Oath. Verizon spojí značky AOL a Yahoo do nové společnosti
Americký telekomunikační operátor Verizon Communications spojí přebírané aktivity internetové společnosti Yahoo s operacemi své internetové divize…
Aldi mění logo, směje se mu i Penny. V jednoduchosti je síla, připomínají experti
Nové logo Aldi je osmou změnou od roku 1948. Experti hodnotí změnu jako nevyužitou šanci ke skutečné modernizaci.
Olympionici prohráli spor o doménu. Fanoušci místo českého týmu dál najdou moravská vína
Czech Team je tak obecné označení, že je samotné nelze nárokovat, rozhodl soud.
Předchozí
2
Pokračovat
reklama
Nejnovější zprávy do e-mailu
Přihlášením k newsletteru beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle
Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů
, a souhlasím se
Všeobecnými obchodními podmínkami
vydavatelství Economia, a.s.
reklama
reklama