Deset značek, které jsou Čechům nejmilejší. Podívejte se, jak to dokázaly

Iva Špačková Iva Špačková, Klára Čeperová
20. 7. 2017 7:07
Příjemné prostředí, jednoduchá nabídka, srozumitelný ceník, vstřícná a zároveň profesionální i rychlá obsluha. Tak lze shrnout nejdůležitější podmínky, které musí společnost vytvořit, aby si získala přízeň českých zákazníků. Projděte si výsledky průzkumu společnosti KPMG zaměřeného na zákaznické zkušenosti.
Foto: Thinkstock

Metodika průzkumu

Společnost KPMG zkoumala oblíbenost 220 firem v Česku, které vybrala do průzkumu na základě jejich důležitosti na trhu (objem tržeb) a toho, jak jsou zapsány do povědomí zákazníků napříč demografickou strukturou.

Průzkumu se zúčatnilo 5000 lidí a zahrnul firmy z devíti různých odvětví: finančních služeb, potravinových sítí, nepotravinových maloobchodních řetězců, cestování, zábavy, restaurací a rychlých občerstvení, dodávky elektřiny a vody, telekomunikací a logistiky.

K hodnocení zákaznické zkušenosti využila KPMG takzvanou metodu Nunwood, která se používá v USA nebo Austrálii. Ta rozděluje přístup firmy k obsluze zákazníků do šesti pilířů: personalizace (aby člověk cítil, že je pro firmu důležitý a váží si ho), integrita (důvěra ve správné hodnoty firmy, které nestojí jen na zisku), očekávání (musí se naplnit, nebo v lepším případě překonat), řešení problémů (dobře zvládnutá reklamace), čas a úsilí (rychlost obsluhy) a empatie (schopnost se vcítit do potřeb zákazníka). Z odpovědí pak KPMG vyčíslila index spokojenosti.

Podívejte se na deset nejlépe ohodnocených firem.

 

Pokud jste v článku zaznamenali chybu nebo překlep, dejte nám, prosím, vědět prostřednictvím kontaktního formuláře. Děkujeme!

Právě se děje

před 5 minutami

Státní cenou vyznamenal předseda slovenské sněmovny Kollár zpěvačku Hanu Hegerovou in memoriam. Rodačka z Bratislavy zemřela letos v březnu.

Státní cenou vyznamenal předseda slovenské sněmovny Boris Kollár zpěvačku Hanu Hegerovou in memoriam. Rodačka z Bratislavy zemřela letos v březnu.

Zdroj: ČTK
Aktualizováno před 51 minutami

Na D6 u Sokolova havarovala dodávka a osobní auto, doprava je obnovena

Vážná dopravní nehoda omezila ve čtvrtek ráno dopravu na dálnici D6 u Sokolova. Při střetu osobního auta s dodávkou se čtyři lidé zranili, jeden z nich těžce. Doprava ve směru na Karlovy Vary byla krátce po nehodě obnovena, ve směru na Cheb byla silnice uzavřena do 11:15.

Nehoda se stala před 7:00. "Kvůli těžce zraněné osobě byl povolán vrtulník záchranné služby," doplnil krajský policejní mluvčí Jakub Kopřiva.

Na dálnici ve směru na Cheb se tvořily dopoledne až dvoukilometrové kolony, doprava se odkláněla už na odbočku na Loket a na východní obchvat Sokolova.

Zdroj: ČTK
Další zprávy