reklama
obchodní řetězec
Makro spouští e-shop pod značkou Můj obchod. Přechod na on-line urychlila pandemie
On-line prodej zatím funguje v testovacím režimu, zapojily se do něj dvě desítky prodejen.
Stav nouze umožní otevřít obchody i v páteční svátek. Ty však nechají lidi odpočinout
Velké prodejny s potravinami zůstanou na Den vítězství uzavřeny navzdory tomu, že nouzový stav jim umožňuje ponechat je výjimečně otevřené.
Panické nákupy vystřídal tradiční lov slev. Část zboží brzy zdraží, říká šéf Alberta
Důraz na cenu u Čechů podle šéfa prodejen Albert přetrvá i v dalších měsících. Stejně tak lze ale očekávat zdražování některého zboží.
Ikea pustí do obchodů jen omezené skupiny. V e-shopu zatím lidem vadí poplatky
Ikea v Česku znovu otevře 11. května. Zatím ale bez restaurace, dětského koutku a s omezeným počtem zákazníků.
Svátek práce slaví prací. Většina obchodů bude v pátek otevřená, pozor ale na výjimky
Zatímco na Velikonoce zůstaly velké prodejny svorně zavřené, i když v nouzovém stavu nemusely, na Svátek práce obchodníci už tak jednotní nebudou.
Domobrana nakupující bez roušek rychle umravní. Jsme v první linii, říká šéf Coop
Předseda AČTO a šéf skupiny Coop Pavel Březina v rozhovoru pro Aktuálně.cz popisuje stav venkovského maloobchodu během pandemie.
Přehled
Dvoumetrový odstup, rouška a rukavice. Jak ochránit při nákupech sebe i okolí
Zjistěte, jaká opatření prodejci zavedli a jak si za současné situace co nejbezpečněji vyřídit to nejnutnější.
Další útok na regály se nekoná. Zájem je stále vyšší, obchody ho však stíhají pokrýt
Vyšší zájem lidí o trvanlivé jídlo trvá i po víkendu. Oproti minulému týdnu je ale situace v obchodech klidnější, potvrzují prodejci.
Obchody mají nového krále. Vedení se ujímá Lidl, Kaufland doplatil na růst platů
Řetězci Kaufland ve finančním roce 2018/2019 meziročně klesl zisk o 59 procent na 1,2 miliardy korun. Klesly i tržby.
Po dezinfekcích se v Česku zaprášilo. Lidé už začínají pomýšlet na zásoby potravin
S tím, jak se virus blíží k Česku, ožívá i snaha se před nemocí zajistit. Gely a roušky jsou již nedostatkové zboží, někde začínají myslet i na jídlo.
Lidl otevřel v Písku první dvoupatrový obchod v Česku. Nabízí i dobíjení elektrokol
Další takzvanou metropolitní prodejnu plánuje Lidl otevřít v pražské Uhříněvsi.
Penny Market opět zvyšuje platy. Pokladní si polepší minimálně o tisícovku
Řetězec zvýší od března mzdy všem svým lidem v průměru o pět procent.
Kaufland líčí na "nevěrné" nakupující. Zavádí zákaznické karty, chce jich 1,5 milionu
Kaufland se zařadí po bok Globusu, Billy, Penny Marketu a Teska, které již věrnostní program svým zákazníkům poskytují.
Kavárna, bufet a nákupy v jednom. Globus testuje nové městské prodejny pro mladé
Prohlédnout si
27 fotografií
Přehled
Vánoce v obchodech i na úřadech. Přehled, kdo zavře, a kdo naopak vyjde lidem vstříc
Detailní přehled Aktuálně.cz shrnuje sváteční otevírací dobu českých obchodů, úřadů, pošty i hobbymarketů.
Pomůcky pro nakupování jsou stále důmyslnější. Sběračům dat však skýtají doslova hody
Rychlejší obsluha, snazší placení, důraz na ekologii. Výměnou za komfortní nakupování mají prodejci stále podrobnější data o nákupním chování.
Drahé potraviny ženou Brity do německých diskontů. Aldi a Lidl rostou
Rostoucí ceny potravin připisované někdy brexitu přiměly Brity přehodnotit nabídku německých diskontních řetězců.
Na hrob žádné výstřednosti. O Dušičkách volí Češi klasiku, utrácet se ale nebojí
Letos lidé u obchodníků nechají za ozdobu hrobů v průměru 140 korun za osobu, celkově pak přes miliardu korun.
Přehled
Plast ekologičtější než papír. Návrat igelitek začal spor o šetrnost nákupních tašek
Ekologická udržitelnost je pro české obchodníky velké téma. Často ale panují nejasnosti kolem toho, co vlastně je vůči přírodě šetrné.
Obchody zkouší prodávat okurky bez plastu. Zbytečně se třetina vyhodí, varují kritici
Ekologie je pro obchodní řetězce obecně velké téma, šetrnost k životnímu prostředí totiž řeší jejich zákazníci stále častěji.
Předchozí
5
Pokračovat
reklama
Nejnovější zprávy do e-mailu
Přihlášením k newsletteru beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle
Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů
, a souhlasím se
Všeobecnými obchodními podmínkami
vydavatelství Economia, a.s.
reklama
reklama