Praha - Klienti čtvrté největší české banky UniCredit Bank se potýkají s výpadky klíčových služeb. Někteří z nich se od pondělí nemohou přihlásit do internetového ani mobilního bankovnictví. Jiným se to sice na několikátý pokus podaří, ale nemohou odesílat platby, informuje server ihned.cz.
Služby banky přestaly správně fungovat po plánované víkendové odstávce, jejímž cílem bylo "inovovat interní bankovní systém", jak banka uvedla na svém webu.
Banka problémy přiznává, důvodem jsou podle ní technické problémy. Na svém webu už se klientům omluvila a doporučila jim, aby k odeslání plateb využili její kamenné pobočky, a to zdarma.
"Všechny naše týmy v tuto chvíli velmi intenzivně pracují na vyřešení problému. Našim klientům se omlouváme za způsobené nepříjemnosti," řekl pro ihned.cz mluvčí banky Petr Plocek. Termín, do něhož by měly být služby opět stoprocentně dostupné a spolehlivé, ale nesdělil.