Jako nový byl VW Golf téměř bezchybný. Jak je na tom jako ojetina?

Tomáš Starý
15. 11. 2018 6:04
Volkswagen Golf je automobilovou legendou a už od 70. let dvacátého století takovým „prototypem“ správného plnohodnotného normálního auta. Pokud řidiči jde jen o přepravu z A do B a zase zpátky, objektivně nic lepšího a "většího" nepotřebuje. Sedmá generace Golfu je pro automobilku a vlastně celý koncern Volkswagen revoluční v tom, že začala používat modulární platformu MQB. Stejný technický základ dostalo plno dalších koncernových modelů včetně Škody Octavia či Seatu Leon. Výroba Golfu VII byla spuštěna v srpnu 2012 a v roce 2017 podstoupil kompaktní Volkswagen výraznější modernizaci.
Foto: VW

Golf není auto, které by nadchlo nadšeného řidiče, neboť nerozdává emoce. Jeho kouzlo ovšem spočívá v tom, že vůbec nikoho neobtěžuje zbytečnými chybami. Je to zkrátka nesmírně dobře promyšlený vůz, do kterého si sednete a hned máte pocit, jako byste si obuli dobře prošlápnutou botu. Ergonomie je příkladná a prostoru je v autě dost, i na zadních sedadlech. Konkurence možná nabídne více výbavy za méně peněz, ale v žádném soupeři se nebudete cítit tak dobře jako právě v Golfu. Jen se musíte smířit s tím, že většina ojetých Golfů v rozumných cenových relacích má buď chudou výbavu, nebo hodně kilometrů na tachometru. Dobře vybavené exempláře se silnějšími motory jsou pořád velmi drahé.

 

Právě se děje

Další zprávy