Škoda Octavia už není nejoblíbenější auto v Česku. Emise výrazně hýbou prodeji

Jan Matoušek Jan Matoušek
18. 12. 2018 6:02
Český trh s novými automobily nadále padá. Přechod výrobců na emisní normu Euro 6.2 znamenal u některých výraznou redukci nabízených variant, což se podepsalo na celkových prodejních číslech. Existuje dokonce vysoká pravděpodobnost, že poprvé od roku 2014 se neprodá více aut než v roce minulém. Z pozice jedničky mezi modely navíc v listopadu spadla Škoda Octavia.

Celkový žebříček prodejů nových automobilů na českém trhu najdete zde.

Foto: Škoda Auto

Pořadí značek - listopad 2018

I v listopadu byla nejprodávanější značkou Škoda. Ta si na své konto připsala 7102 registrací, o 6,1 procenta méně než loni v listopadu. Z elitních 15 značek rostly jen Dacia (o více než 40 procent), Toyota, Mercedes-Benz a Peugeot. Naopak všechny ostatní značky se propadly, nejvíce Ford o téměř 60 procent a Opel o více než polovinu. Na výsledky, i s meziročním porovnáním, se podívejte na další záložce.

 

Právě se děje

Další zprávy