Když je Škoda dražší než Audi. Srovnali jsme ceny značkového dobíjení elektromobilů

Martin Přibyl Martin Přibyl
3. 6. 2021 14:02
Klíče ověšené několika dobíjecími čipy bývaly a do velké míry stále ještě jsou povinnou výbavou takřka jakéhokoli elektromobilisty. Díky nim lze bez problémů odemknout dobíječky a s elektromobilem absolvovat delší transrepublikové trasy. Snahou automobilek je logicky život zákazníkům usnadnit, proto přicházejí s kartami, které mají přinést komfortní dobíjení na drtivé většině stanic. Vyplatí se?

Pokud tápete v tématu dobíjení elektromobilů, přečtěte si náš slabikář:

Foto: Volkswagen

Volkswagen

Podobně jako v případě Škody i u VW zastřešuje dobíjecí služby reprezentované fyzicky kartou We Charge společnost Elli. Ceny však nejsou pevně stanovené, liší se podle stanice, aktuální částku by mělo být možné před dobíjením vždy zkontrolovat v mobilní aplikaci. V současnosti karta podporuje stanice PRE a E.ON. Za její aktivaci se jednorázově platí 265 korun.

We Charge Free

We Charge Go

We Charge Plus

Měsíční paušál

0 Kč

199 Kč

465 Kč

AC

dle provozovatele + 8,00 Kč za dobití

dle provozovatele

dle provozovatele

DC

dle provozovatele + 8,00 Kč za dobití

dle provozovatele

dle provozovatele

Ionity

21,00 Kč/kWh

15,00 Kč/kWh

8,00 Kč/kWh

 

Právě se děje

Další zprávy