Martin Přibyl
3. 6. 2021 14:02
Klíče ověšené několika dobíjecími čipy bývaly a do velké míry stále ještě jsou povinnou výbavou takřka jakéhokoli elektromobilisty. Díky nim lze bez problémů odemknout dobíječky a s elektromobilem absolvovat delší transrepublikové trasy. Snahou automobilek je logicky život zákazníkům usnadnit, proto přicházejí s kartami, které mají přinést komfortní dobíjení na drtivé většině stanic. Vyplatí se?
Pokud tápete v tématu dobíjení elektromobilů, přečtěte si náš slabikář:
Volkswagen
Podobně jako v případě Škody i u VW zastřešuje dobíjecí služby reprezentované fyzicky kartou We Charge společnost Elli. Ceny však nejsou pevně stanovené, liší se podle stanice, aktuální částku by mělo být možné před dobíjením vždy zkontrolovat v mobilní aplikaci. V současnosti karta podporuje stanice PRE a E.ON. Za její aktivaci se jednorázově platí 265 korun.
|
We Charge Free
|
We Charge Go
|
We Charge Plus
|
Měsíční paušál
|
0 Kč
|
199 Kč
|
465 Kč
|
AC
|
dle provozovatele + 8,00 Kč za dobití
|
dle provozovatele
|
dle provozovatele
|
DC
|
dle provozovatele + 8,00 Kč za dobití
|
dle provozovatele
|
dle provozovatele
|
Ionity
|
21,00 Kč/kWh
|
15,00 Kč/kWh
|
8,00 Kč/kWh
|