Martin Frei
23. 10. 2019 13:21
Motorističtí fandové si jméno Lancer spojují s rallye, vysokými výkony a pohonem všech kol. To bezesporu platí o závodním speciálu Evo. Základní model představuje pravý opak. Jednoduché auto zaměřené spíš na řemeslo než na styl a sílu. Vedle měkčených plastů Golfu a tiché jízdy Astry vypadají hrubé mravy Lanceru jako z jiného světa. Jenže stejně staromódní je i jeho spolehlivost.
Zpracování
Tak tohle je návrat do starých dobrých devadesátek. Tvrdé lesklé plasty na palubní desce i ve dveřích, nejjednodušší možné tvary. Těžko pochopitelný je jen výškově seřiditelný volant - podélné nastavení nedostala ani vrcholná verze Instyle, takže řidiči nekonfekčních postav nemusí najít správnou polohu. Klimatizace byla ve standardu, spořiví Češi ale nejčastěji volili některou z nižších úrovní Inform a Invite, které nemají připojení Bluetooth. S Lancerem se prostě žije jako se Saturninem - sluhovi se musíte přizpůsobit vy.