Japonský Saturnin. Ojeté Mitsubishi Lancer zprvu šokuje způsoby, ale slouží oddaně

Martin Frei Martin Frei
23. 10. 2019 13:21
Motorističtí fandové si jméno Lancer spojují s rallye, vysokými výkony a pohonem všech kol. To bezesporu platí o závodním speciálu Evo. Základní model představuje pravý opak. Jednoduché auto zaměřené spíš na řemeslo než na styl a sílu. Vedle měkčených plastů Golfu a tiché jízdy Astry vypadají hrubé mravy Lanceru jako z jiného světa. Jenže stejně staromódní je i jeho spolehlivost.
Foto: Martin Frei

Kufr

Na poměry nižší střední třídy Lancer není malé auto, a tak má i jeho kufr náležitě důstojný půdorys. Na výšku je ale prostor poměrně mělký, což se odráží ve skromném objemu 330 litrů. Hlavním důvodem je sportovně klesající silueta zádi, svůj díl má i vysoká podlaha, zřejmě vyplývající z platformy původně určené pro SUV. Což platí přesto, že zadní rám i náprava jsou od Outlanderu a ASX odlišné.

 

Právě se děje

Další zprávy