Dva koncepty, které by mohly opět zdůraznit roli pneumatiky v souvislosti s provozem automobilů, představuje v Ženevě během probíhajícího autosalonu tradiční výrobce Goodyear.
První z pneumatik, které Goodyear zamýšlí zavést do sériové výroby, má označení BH 03 a je to výrobek, který by měl být určen v první řadě pro elektromobily. Díky tomu, že je schopen vyrábět elektřinu, mohl by podstatně prodloužit dojezd těchto bezemisních vozidel.
Jejich baterie by měl dobíjet díky transformaci tepla vytvářeného při jízdě uvnitř pneumatiky na elektrickou energii. Je vyrobena ze dvou materiálů. Na povrchu je termoelektrická složka s ultračernou texturou se schopností maximálně pohlcovat světlo a teplo. Dále je pak využit piezoelektrický materiál, který při deformaci generuje elektrickou energii.
Druhý koncept s označením Tripple Tube má pod běhounem zabudované tři trubice. Jedna je uprostřed a dvě po stranách.
Vzduch se pak ze zásobníku v závislosti na konkrétních jízdních podmínkách přečerpává do zmíněných trubic. Pokud se řidič snaží o úspornou ekologickou jízdu, je ve všech třech trubicích maximální tlak, což snižuje valivý odpor. Pokud naopak řidič jede sportovně, sníží se tlak v trubici pod vnitřní patkou. Poslední možností je maximální tlak pouze v prostřední trubici. Jde o takzvaný "mokrý" režim, během něhož se zvyšuje odolnost vůči aquaplaningu.
Goodyear zatím v Ženevě ještě neprozradil, kdy se chystá tyto pláště zavést do sériové výroby ani jaká bude jejich předpokládaná cena.