Martin Frei
5. 9. 2019 6:01
Dodávky stárnou pomaleji než osobní auta. Vždyť tady nejsou na machrování stylem, ale na poctivou práci. Proto i takový klasik jako Volkswagen Transporter zůstává věrný osvědčeným postupům. Neholduje pózování na rampách autosalonů, ale udržuje se ve formě dílčími inovacemi. Ta současná zasahuje mimo jiné i do označení. Zatímco u předchozích verzí písmeno T vždy doplňovalo celé číslo, teď po tři roky starém typu T6 přichází T6.1. Sestavili jsme seznam deseti věcí, které se na voze změnily.
Spodek to jistí
Vychytávkou známou dosud spíš z velkých dodávek a náklaďáků je Sidewind Assist, pomocník proti bočnímu větru. Do velké plochy minibusu se umí horská fujavice opřít větší silou než do malého auta, a tak se jí Transporter brání cílenými zásahy řízení a brzd na opačné straně. Posádku, která už je duchem na lyžích, proveze nečasem bez zbytečného stresu. K vyšším verzím je dostupný také adaptivní podvozek s tlumiči DCC a třemi úrovněmi komfortu pérování.