Opel má lak za 165 tisíc, Ford unikátní zavazadla. Co nabízejí automobilky zhýčkaným zákazníkům?

Jan Matoušek Jan Matoušek
12. 2. 2018 6:48
V minulém týdnu jsme přinesli galerii luxusních automobilů mainstreamových značek, které chtěly konkurovat vozům BMW, Audi, Mercedes, Lexus nebo Volvo. Na toto téma částečně navážeme následující grafikou, v níž přinášíme přehled aktuálně nabízených prémiových verzí jinak normálních automobilů. Zaměřili jsme se na vozy Ford Vignale, Opel Exclusive a Renault Initiale Paris. Většinu z nich totiž automobilky propagují právě jako alternativu k prémiovým modelům a například Ford prodává modely Vignale v oddělených částech svých showroomů.
Foto: Renault

Renault Espace Intiale Paris

Espace byl prvním novodobým modelem Initiale Paris a poznáte jej stejně jako Talisman - štítek v přední masce, 19palcová litá kola či černý lak za 25 tisíc korun. K tomu kabina čalouněná kůží Nappa v hnědé nebo šedohnědé barvě a do stejných odstínů laděný odstín palubní desky s prošíváním.

Ve výbavě nechybí navigace s 8,7palcovou obrazovkou, audio Bose s 12 reproduktory, dvouzónová automatická klimatizace, nouzové brzdění, sledování mrtvého úhlu, varování před opuštěním jízdního pruhu, parkovací asistent, elektrická, vyhřívaná a ventilovaná přední sedadla s masážní funkcí, adaptivní tlumiče, řízení všech kol, elektrické víko kufru nebo LED světlomety.

Pod kapotou mohou být motory 1.8 TCe o výkonu 165 kW nebo 1.6 dCi o výkonu 118 kW, vždy s dvouspojkovým automatem. Ceny začínají na 1 074 900 korunách.

 

Právě se děje

Další zprávy