Kuni Nguyenová
12. 9. 2020 11:14
Na nečekané zákazy a omezení v souvislosti s koronavirem lidé reagovali různými způsoby a firmy nebyly výjimkou. Marketing se musel přizpůsobit situaci - mění se reklamy, slogany, vlajkové produkty nebo kompletní komunikace se zákazníky. Podívejte se na příklady nápadů, na které firmy za pandemie vsadily.
Podpora místního turismu
Navzdory opět otevřeným hranicím se většina Čechů rozhodla trávit dovolenou spíše v tuzemsku.
České dráhy tak spustily mohutnou kampaň, která vyzdvihovala české pamětihodnosti a turisticky zajímavá místa v kontrastu se zahraničními destinacemi. Do konce prázdnin si lidé mohli všimnout různých veršovánek v souvislosti s drážní on-line aplikací Vlaky na výlet.
Podle Českých drah byly ohlasy cestujících pozitivní. "Na kampaň podporující regionální destinace v ČR a jejich spojení vlakem máme velmi pozitivní ohlasy, zákazníkům přijde originální a vtipná, veze se na vlně zájmu o cestování v České republice v pokoronavirové době," reagovala pro Lidovky.cz mluvčí státního dopravce Vanda Rajnochová.