Hrdinové z gauče, módní roušky či veršovaný turismus. Jak pandemie zahýbala reklamou

Kuni Nguyenová Kuni Nguyenová
12. 9. 2020 11:14
Na nečekané zákazy a omezení v souvislosti s koronavirem lidé reagovali různými způsoby a firmy nebyly výjimkou. Marketing se musel přizpůsobit situaci - mění se reklamy, slogany, vlajkové produkty nebo kompletní komunikace se zákazníky. Podívejte se na příklady nápadů, na které firmy za pandemie vsadily.
Foto: Facebook/České dráhy

Podpora místního turismu

Navzdory opět otevřeným hranicím se většina Čechů rozhodla trávit dovolenou spíše v tuzemsku. 

České dráhy tak spustily mohutnou kampaň, která vyzdvihovala české pamětihodnosti a turisticky zajímavá místa v kontrastu se zahraničními destinacemi. Do konce prázdnin si lidé mohli všimnout různých veršovánek v souvislosti s drážní on-line aplikací Vlaky na výlet.

Podle Českých drah byly ohlasy cestujících pozitivní. "Na kampaň podporující regionální destinace v ČR a jejich spojení vlakem máme velmi pozitivní ohlasy, zákazníkům přijde originální a vtipná, veze se na vlně zájmu o cestování v České republice v pokoronavirové době," reagovala pro Lidovky.cz mluvčí státního dopravce Vanda Rajnochová.

 

Právě se děje

Další zprávy