Podmínky záruky, která se vztahuje jen na modely Juke, Qashqai a X-Trail, jsou ve své podstatě jednoduché. Ke standardní garanci na tři roky nebo 100 tisíc kilometrů importér přidá prodlouženou záruku na sedm let a 50 tisíc kilometrů. Výsledkem je tak desetiletá záruka s limitem 150 tisíc kilometrů.
Na deset let by tak záruka měla stačit všem zájemcům, pokud jejich průměrný roční nájezd nepřekročí 15 tisíc kilometrů. Nabídka platí také pro podnikatele a podobně jako u konkurence se přenáší i na dalšího majitele, což může znamenat navýšení zůstatkové hodnoty vozu.
K veledlouhé záruce, která překonává i garanci sedm let nebo na 150 000 kilometrů od korejské Kie, prodejce přihodí i tři roky servisních prohlídek zdarma. Právě dodržením předepsaných servisních intervalů, postupů a dílů je záruka podmíněna. "Není tedy vysloveně nutné jezdit do autorizovaného servisu, ale důrazně do doporučujeme," tvrdí Petr Burián z českého zastoupení Nissanu.
Podmínky prodloužení záruky Nissanu jsou v tomto případě podobné jako u dalších značek. V případě, že bude majitel jezdit s vozem do neautorizovaného servisu, bude při reklamaci vždy posouzeno, jestli byly dodrženy servisní předpisy značky. A na základě toho se rozhodne o oprávněnosti jeho požadavku. V autorizované dílně tato starost odpadá.
Po dobu deseti let vyjdou pravidelní servisní prohlídky přibližně na 65 000 korun, tedy 6500 korun ročně. Tři první roky však v rámci aktuální nabídky neplatíte nic, ušetřit se tak dá necelých dvacet tisíc. Pro srovnání: u Kie Sportage 1.6 T-GDI je nutné kvůli bezproblémovému dodržení podmínek sedmileté záruky zaplatit podle oficiálního vyjádření značky za sedm let prohlídek v autorizovaném servisu 43 560 korun. Ročně tedy autorizovaný servis požadovaný pro dodržení záruky vyjde v průměru na 6223 korun.
Nissan není jedinou automobilkou, která se v poslední době snaží posílit zájem o výběhový model prodloužením záruky. Volkswagen nedávno začal nabízet u užitkového modelu Caddy garanci na čtyři roky nebo jeden milion kilometrů.