"Značka Škoda slavila na Rallye Monte Carlo jedny z největších úspěchů ve své sportovní historii. Například vůz Škoda Popular Sport se v roce 1936 umístil ve své třídě na druhém místě, v roce 1977 ve své kategorii pro změnu získala Škoda 130 RS double a úspěšná tu byla také soutěžní verze modelu Škoda Fabia," uvádí automobilka ve své tiskové zprávě.
Verze Monte Carlo mají vždy přidat konvenčním verzím na osobitosti a vzbudit alespoň vizuálně sportovní dojem. Černé prvky na karoserii - mřížka chladiče a lízátko na spoileru, černé kryty zpětných zrcátek a černé prahy -, k tomu větší kola (17 nebo na přání i 18") a černý nápis Škoda na víku pátých dveří jsou prvky, kterými se Monte Carlo odlišuje od běžného modelu.
K sériové výbavě patří také zatmavená zadní okna, panoramatická střecha a prodloužené sklo pátých dveří včetně černého střešního spoileru.
Decentně se kouzlilo také v interiéru. Verze Monte Carlo má sportovněji tvarovaná sedadla s integrovanými hlavovými opěrkami a čalouněním speciálními potahy s červenou linkou. Ta se opakuje také obšitím na volantu a na hlavici řadicí páky.
Kolik Scala Monte Carlo bude stát, automobilka zatím nezveřejnila, pouze potvrdila, že varianta bude k dispozici ke všem motorizacím v nabídce, tedy i pro základní tříválec 1.0 TSI o nesportovním výkonu 70 kilowattů.