Také Renault zahájil v České republice modernizaci svých prodejních sítí. Akce se týká jak samotné značky Renault, tak i lowcostové Dacie.
Podle nového konceptu již začal fungovat dealer značky v Průhonicích, který navýšil počet zastoupení francouzské značky u nás.
Zatímco počet prodejců vozů Dacia v Česku během posledních dvou let výrazně narostl ze 36 na 48 a počítá se přibližně se sedmi novými autosalony, u značky Renault se podle Zdeňka Grunta, generálního ředitele tuzemského zastoupení Renaultu a Dacie, s tak velkým růstem prodejní sítě už nepočítá. Kromě nového dealerství v Průhonicích se připravují ještě autosalony v Příbrami, Domažlicích a v Mělníku a tím by měla být síť víceméně dobudována.
Noví dealeři budou muset mít své showroomy vybudovány podle nových standardů, stávající partnery čeká rekonstrukce nejpozději do konce roku 2017.
V novém prostředí budou mít zákazníci k dispozici přehledné informace o nabídce automobilů na infopanelech a bude tu například speciální prostor pro nejžhavější novinku.
Servis má být dostupnější
Renault současně přichází s nabídkou paušálních cen pro zákazníky značkových servisů. Ty budou uplatněny na všechny modely značky Dacia a na hlavní produkty Renaultu (Twingo, Clio, Thalia, Captur, Mégane, Fluence a Scénic). Zákazník tak u 25 konkrétních úkonů bude dopředu vědět přesnou cenu, kterou při vyzvednutí vozu ze servisu zaplatí.
Mezi těmito garantovanými cenami jsou například výměny palivového filtru, rozvodů, brzdových destiček, olejů, chladicí i brzdové kapaliny. Renault také pro majitele starších vozů obou značek připravil nabídku nových, ale levnějších náhradních dílů pod značkou Motrio. Ty jsou vždy minimálně o pětinu levnější, než je cena originálních dílů Renault. Sortiment Motrio zahrnuje 40 produktových řad a v nabídce je více než 6000 produktů, které podléhají běžnému opotřebení.