Jako nový byl VW Golf téměř bezchybný. Jak je na tom jako ojetina?

Tomáš Starý
15. 11. 2018 6:04
Volkswagen Golf je automobilovou legendou a už od 70. let dvacátého století takovým „prototypem“ správného plnohodnotného normálního auta. Pokud řidiči jde jen o přepravu z A do B a zase zpátky, objektivně nic lepšího a "většího" nepotřebuje. Sedmá generace Golfu je pro automobilku a vlastně celý koncern Volkswagen revoluční v tom, že začala používat modulární platformu MQB. Stejný technický základ dostalo plno dalších koncernových modelů včetně Škody Octavia či Seatu Leon. Výroba Golfu VII byla spuštěna v srpnu 2012 a v roce 2017 podstoupil kompaktní Volkswagen výraznější modernizaci.
Foto: Volkswagen

Motor 1.6 TDI je obvyklý u služebních kusů a kombíků. Pozor na auta z dovozu, která mohou být stočená. U Golfu s tímto motorem není vůbec výjimkou, že najede 50 000 kilometrů za rok. Motor 1.6 TDI je ale spolehlivý, jen pozor na EGR ventil a stav vstřikování. U aut trápených popojížděním po městě se brzy zanese filtr pevných částic.

 

Právě se děje

Další zprávy