Jan Matoušek
14. 8. 2018 17:25
Trh s SUV střední třídy obohatily v posledních týdnech hned dva modely. Domácí Škodě Kodiaq tak vedle Hyundai Santa Fe bude konkurovat také pátá generace Hondy CR-V. Ta poprvé přijíždí se sedmi sedadly, poprvé bude dostupná jako hybrid a poprvé od prvního vydání vozu nenabídne naftový agregát. Japonci tak reagují nejen na problémy, které se s těmito motory pojí, ale i na klesající poptávku. V jakých specifikacích bude nové CR-V dostupné na českém trhu najdete v následující galerii.
Kabina s vysokým středovým tunelem
Tak trochu ze světa MPV si nové CR-V půjčilo vyvýšený středový tunel, na němž je umístěný volič převodovky. Ten je tak vždy relativně po ruce a mezi sedadly uvolnil místo pro odkládací prostory či držáky nápojů. Před pákou manuálu nebo automatu je několik tlačítek a nad nimi tradičně obrazovka multimediálního systému či rádia (v nejnižší výbavě).Oproti konkurenci není displej volně stojící. Další obrazovku pak má řidič v kapličce přístrojů. Pokud jde o materiály, sází CR-V ve vyšších stupních na kůži a imitaci dřeva.