Martin Frei
23. 10. 2019 13:21
Motorističtí fandové si jméno Lancer spojují s rallye, vysokými výkony a pohonem všech kol. To bezesporu platí o závodním speciálu Evo. Základní model představuje pravý opak. Jednoduché auto zaměřené spíš na řemeslo než na styl a sílu. Vedle měkčených plastů Golfu a tiché jízdy Astry vypadají hrubé mravy Lanceru jako z jiného světa. Jenže stejně staromódní je i jeho spolehlivost.
Prostor vpředu
Základy z velkého domu vysvětlují i prostornou kabinu. Přední křesla jsou komfortní, potěší i pohodlná šířka v loktech. Přestože od roku 2007 auta poporostla, v tomto směru zůstává Lancer dosud na výši. Na sportovní jízdu sedadla moc boční opory neposkytnou, ale pokud dnes tento vůz chválíme jako volbu nenáročné spolehlivosti, zas tak moc to nevadí. Škoda ale chybějících bederních opěrek, ty by na delší cestě přišly vhod.