VIP style
Nejrůznější druhy tuningu jsou v Japonsku prakticky náboženstvím. V následující galerii zmíníme některé z těch nejtypičtějších. Začít můžeme odnoží, která se označuje jako VIP style, či v převodu japonštiny do latinky jako bippu. Spojený bývá tento styl upravování automobilů s japonskou mafií Jakuza.
O původu tohoto stylu, který podle několika zdrojů začal v Ósace někdy v 80. letech, se lze často dočíst, že aby členové Jakuzy více splynuli s okolím a vyhnuli se tak častějším policejním kontrolám, začali místo evropských luxusních limuzín využívat ty japonské. To postupně začali napodobovat i například pouliční závodníci ve snaze vyhnout se častým policejním kontrolám. Ti si svá auta nicméně upravovali, čímž vznikl VIP style. A jakkoliv dříve byla tato odnož tuningu spojená s mafií či snahou vyhýbat se kontrolám, dnes už jde víceméně jen o styl úpravy automobilu.
Od klasických limuzín lze tak ty ve stylu VIP odlišit výrazně sníženým podvozkem, koly na nízkoprofilových pneumatikách, často navíc s negativním odklonem, zvýrazněnými koncovkami výfuku nebo celkovým bodykitem karoserie. Lak vozu je obvykle lesklý, a to v černém, šedém, stříbrném nebo bílém odstínu. Typicky se upravují již zmíněné limuzíny nejčastěji od vyšší střední třídy výše. To znamená třeba Toyoty Aristo (což je japonská verze Lexusu GS), Crown či Celsior (japonská verze Lexusu LS), Mazdu Millenia (japonská verze Mazdy Xedos 9) nebo Hondu Legend. Narazit lze ale i na některá menší auta upravená v tomto stylu.