Hledáme nejlepší kompakt na trhu. Dáte přednost extravagantnímu designu, nebo koncernové klasice?

Jan Matoušek Jan Matoušek
20. 4. 2018 15:48
Teprve minulý týden představil Ford v Londýně čtvrtou generaci kompaktního modelu Focus. Zároveň s tím však odhalil i kompletní ceník vozu, který startuje na bezmála 360 tisících korun. Postavili jsme tedy nové želízko v ohni proti dalším kompaktním hatchbackům. Může být právě novinka modrého oválu tím nejlepším kompaktem na trhu, nebo vládce v podobě Volkswagenu Golf zůstane nesesazen?
Foto: Výrobci

Citroën C4 Cactus

Citroën ukončil výrobu klasického C4 a zároveň výrazně upravil C4 Cactus. Výsledkem je, že z Cactusu se stal klasický hatchback, který nahradil právě C4. Na délku má auto 4170 mm, z čehož 2959 mm ukrajuje rozvor náprav. Tady dvojitý šíp za konkurencí výrazně zaostává. Zavazadlový prostor má 348 až 1170 litrů.

Poměrně chudá je i motorová nabídka - zahrnuje pouze benzinový tříválec 1.2 PureTech o výkonu 73,5 kW nebo stejně výkonný naftový čtyřválec 1.6 BlueHDI. Oba motory mají ruční řazení, zážehová jednotka může dostat i samočinné ústrojí se šesti stupni.

Český ceník vozu zná jen výbavy Feel a Shine. V základu má Cactus například tempomat, parkovací čidla vzadu, manuální klimatizaci, rádio se sedmipalcovou obrazovkou a šesti reproduktory nebo mlhová světla. Ceny startují na akčních 359 900 korunách.

 

Právě se děje

Další zprávy