Hezký článek! Jen Avie s Ikarusem vznikly postupně ve třech verzích(modelech) a ne ve dvou, všechny vznikly tak, že se dopravily podvozky z letňanské Avie do Székesfehérváru v Maďarsku a tam namontovaly karoserie, nikoliv že by se Avie montovaly v Maďarsku nebo autobusy v Praze. Co se týče Neretev, sanitky nevznikly "předělávkou " autobusů, jak je psáno v článku ale byly tak už vyrobené v Jugoslávii jako nové, vyrobeny ale byly minimálně 2ks nikoliv jeden. Více je možné vidět a dohledat v nově otevřeném Muzeu Avií v Panenských Břežanech u Prahy. Každopádně hezký článek, ono vypátrat kde co jak bylo není dnes úplně jednoduché a myslím, že ani důležité. Zajímavé ale muselo být dopravovat např podvozky Škoda RTO po ose do Bulharska, kde se ve městě Botevgrad nad Sofií na né montovaly karoserie Čavdar(jméno partizánského bulharského hrdiny z dob osmanského jha). Řidič totiž měl k dispozici jen sedačku(bez pásu)umístěnou na holém rámu řvoucího autobusu(bez karoserie) a dvě zpětná zrcátka...