reklama
restaurace
Pizza Hut se vrací do Česka. Firma chystá strategii, jak na druhý pokus uspět
Značku amerického fast foodu chce do hry vrátit stejná společnost, která ji před 13 lety stáhla z českého trhu
Costa Coffee zamíří do všech krajů. Chce víc poboček i automatů na benzinkách
Značka se snaží necílit na konkrétní typy zákazníků, ale chce být pro každého.
Konec předzahrádek v Praze? Zpřísnění podmínek je smrtící, už to ani nemá cenu, říkají restaurace
Postavit si pár židlí a stolů před cukrárnu znamená pro podnikatele složitou byrokracii. Někteří už to raději vzdali.
Tatarák jen s varováním. Slovensko ukončilo spor o podávání pochoutky z čerstvého masa
Kdo chce tatarák na Slovensku nabízet, musí to nahlásit hygienikům a poté upozornit zákazník, že konzumace není u některých skupin osob vhodná.
Infografika
Cigareta za pět tisíc. Vše, co musíte vědět o zákazu kouření v českých restauracích
Od 31. května platí takzvaný protikuřácký zákon, který znamená úplný zákaz kouření v tuzemských restauracích
Fotoblog: Včera beztrestně, dneska za 5000. Zpřísnění zákona vyhnalo kuřáky z hospod a barů do ulic
Prohlédnout si
29 fotografií
Pokuty za porušení zákazu kouření se začnou dávat až za 90 dní, restaurace dostaly odklad
Herci na jevištích si budou moci během představení cigaretu ponechat jako rekvizitu, uvedlo ministerstvo.
Loni vzniklo nejvíce hospod za posledních pět let, důvodem jsou i spekulace kvůli EET
Aktuální data společnosti Bisnode zatím nenaznačují masové ukončování podnikatelských aktivit.
Restaurace chce pokutu za nedojedené jídlo. Porušuje zákon, říká právník
Asijská restaurace v pražském Karlíně bojuje svérázným způsobem proti plýtvání.
Aldi zkouší levnou restauraci z vlastních surovin. Na tříchodové menu láká do kontejnerů
Řetězec testuje nové cesty, jak přilákat zákazníky ke své značce. Nově jim tak i vaří – testuje moderní bistro.
Do Česka míří Mr. Kebab, Bernard chystá bary a pizzerie Coloseum vyzkouší nový model
Franšízové sítě restaurací a obchodů chtějí otevřít další prodejny. Zároveň se na tuzemský trh chystají nové řetězce.
Nejlevnější pivo je v Praze, zjistili bankéři. Projděte si nové porovnání světových metropolí
Zatímco v Praze stojí půllitr v běžném podniku 1,30 dolaru, v nejdražším městě - norském Oslu - je to téměř osmkrát tolik. Z analýzy také vyplynulo,…
Budvarka, Naše hospoda i Šalanda. Pivovary chtějí rozšiřovat vlastní sítě restaurací
Budějovický Budvar chce do dvou let v každém krajském městě otevřít značkovou restauraci Budvarka. Do vlastních sítí lákají také konkurenti.
Přehled
Myši, špína nebo jiný problém. Nový seznam podniků, které musely zavřít po kontrole
Státní zemědělská a potravinářská inspekce našla v dubnu a březnu nedostatky ve více než třiceti podnicích.
Chorvatské restaurace zdražují. Daň, která klesla po startu EET, se vrací na původní výši
Podnikatelé se bojí, že turisté budou častěji chodit do supermarketů, které prodávají už hotová jídla.
Plaťte víc, nebo sem vůbec nechoďte. ČOI našla téměř dvacet podniků, které diskriminují spotřebitele
V loňském roce se ČOI nejčastěji setkávala s diskriminací z důvodu národnosti.
Zvuková sprcha i burger "udělej si sám". McDonald´s začne lákat na inovace
Řetězec, který nyní slaví 25 let od vstupu na český trh, představil novinky pro nejbližší období.
Infografika
Čtvrt století McDonald´s v Česku: Jak rostla cena hamburgerů a počet poboček
Zatímco cena cheesburgeru v Praze stoupla za čtvrt století jen o pětinu, Big Mac zdražil o více než polovinu.
Infografika
McDonald´s, KFC nebo Burger King? Projděte si, jak Češi milují fast foody
Které řetězce rychlého občerstvení mají Češi nejraději? A jak často do nich vůbec chodí? Projděte si, co ukázal čerstvý průzkum.
Kofola končí s plány na síť restaurací NaGrilu, koncept se jí nevyplácel
"Finančně to nevycházelo," říká šéf Kofoly Jannis Samaras. Firma nechce tříštit síly a bude se naplno věnovat řetězci Ugo, který naopak dobře roste.
Předchozí
10
Pokračovat
reklama
Nejnovější zprávy do e-mailu
Přihlášením k newsletteru beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle
Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů
, a souhlasím se
Všeobecnými obchodními podmínkami
vydavatelství Economia, a.s.
reklama
reklama