reklama
 
 

Pizza Hut se vrací do Česka. Firma chystá strategii, jak na druhý pokus uspět

15. 6. 2017
Pizza Hut Pizza Hut | Foto: Reuters
Značku amerického fast foodu chce do hry vrátit stejná společnost, která ji před 13 lety stáhla z českého trhu - firma AmRest provozující třeba sítě Starbucks, KFC a Burger King
Doporučujeme

Praha - Provizorní zeď v pražském obchodním centru Palladium kryje místo, kde vzniká první provozovna fastfoodového řetězce Pizza Hut v Česku. Nápis slibuje čerstvou pizzu do pěti minut. Informuje o tom web Marketing & Media.

Značka tohoto řetězce rychlého občerstvení se v Česku objevila už v 90. letech, ale v roce 2004 se z tuzemského trhu stáhla. Do hry ji teď chce vrátit stejná společnost, která za ní stála i tehdy - firma AmRest, osvědčený provozovatel zahraničních gastronomických konceptů. Ta v Česku provozuje třeba sítě Starbucks, KFC a Burger King

V čem bude teď působení amerického řetězce jiné než před lety, zatím AmRest nechce prozradit. "Nyní probíhají stavební práce a na podrobná vyjádření ohledně konceptu je dosud příliš brzy," říká Magdalena Dobruská z PR agentury Bokem. Upřesňuje jen, že první provozovna ve zmiňovaném Palladiu se otevře na konci léta.

"Strategie pro ČR se intenzivně řeší, nechceme ji zveřejňovat neúplnou," odpovídá také Martin Levec, pracující jako area coach pro Pizza Hut Czech. Novou dohodu se společností Yum! Brands, pod kterou franšízová síť Pizza Hut patří, podepsal AmRest loni. Díky ní se stal master-franšízantem pro Česko a dalších sedm zemí.

Čtěte více na sesterském webu Marketing & Media.

autor: Jan Klika

Související

    reklama
    reklama
    reklama
    reklama
    Komerční sdělení
    reklama

    Sponzorované odkazy

    reklama