Podnikatel Radim Jančura chce prodat značku Student Agency, pod níž se skrývá prodej letenek či vzdělávací a pracovní pobyty. Byznys, který se týká autobusové a vlakové dopravy pod značkou RegioJet, hodlá zatím rozvíjet dál. Podívejte se, jak se Jančurovo cestovatelské impérium vyvíjelo.
Vstup na železnici
V roce 2009 vzniká pod skupinou Student Agency značka RegioJet, pod kterou začínají od roku 2011 jezdit vlaky na lince Praha-Ostrava-Žilina-Košice.
Vlakový byznys je postaven na stejných základech jako autobusový. Vagony mají žlutou barvu, kupé jsou prostornější a mají komfortní sedačky, jízdenky jsou levnější, než nabízejí České dráhy, teplý nápoj a voda jsou zadarmo, časopisy také a občerstvení roznášejí usmívající se stevardky.
V roce 2012 pronikají vlaky na Slovensko, kde jezdí mezi Bratislavou a Komárnem.
Od prosince 2015 RegioJet působí také na trase Praha-Olomouc-Přerov s navazujícím autobusovým spojením až do Zlína a Otrokovic.
RegioJet plánuje vstup na další trasy a je připravený přihlásit se také do tendrů na provozování vnitrostátních linek ve veřejném zájmu (tj. státem dotované linky) v České republice i na Slovensku.