Jančura osekává svůj cestovatelský byznys. Podívejte se, jak šel čas se Student Agency

Adam Váchal Iva Špačková Adam Váchal, Iva Špačková
23. 5. 2018 13:38
Podnikatel Radim Jančura chce prodat značku Student Agency, pod níž se skrývá prodej letenek či vzdělávací a pracovní pobyty. Byznys, který se týká autobusové a vlakové dopravy pod značkou RegioJet, hodlá zatím rozvíjet dál. Podívejte se, jak se Jančurovo cestovatelské impérium vyvíjelo.
Radim Vančura prodává Student Agency. Autobusovou a vlakovou přepravu bude provozovat dál
Radim Vančura prodává Student Agency. Autobusovou a vlakovou přepravu bude provozovat dál | Foto: Veronika Ljuba Bucková

Vznik Student Agency

Značka Student Agency vzniká 11. listopadu 1996, kdy je zapsána do obchodního rejstříku. Na trh autobusové dopravy vstupuje v roce 2000, kdy otevírá vlastní linku do Londýna, a o čtyři roky později začíná vozit cestující i po Česku na trase Praha-Brno.

Na přelomu tisíciletí se Jančurovo podnikání rozrůstá také o prodej letenek do celého světa.

 

Právě se děje

Další zprávy