Jančura osekává svůj cestovatelský byznys. Podívejte se, jak šel čas se Student Agency

Adam Váchal Iva Špačková Adam Váchal, Iva Špačková
23. 5. 2018 13:38
Podnikatel Radim Jančura chce prodat značku Student Agency, pod níž se skrývá prodej letenek či vzdělávací a pracovní pobyty. Byznys, který se týká autobusové a vlakové dopravy pod značkou RegioJet, hodlá zatím rozvíjet dál. Podívejte se, jak se Jančurovo cestovatelské impérium vyvíjelo.
Radim Jančura, zakladatel a vlastník Student Agency, představil  v roce 2013 projekt pražské taxislužby Tick Tack.
Radim Jančura, zakladatel a vlastník Student Agency, představil v roce 2013 projekt pražské taxislužby Tick Tack. | Foto: Profimedia.cz

Taxi – naražení na mantinely

K vlakům a autobusům si Jančura přidává v roce 2013 také taxislužbu. Dal jí jméno Tick Tack a do začátků ji vybavil luxusními bílými vozy Audi A6. K špičkové flotile před dvěma lety přidal stovku nových vozidel Škoda Octavia na stlačený zemní plyn (CNG), které pod značkou Green-Prague měly konkurovat nízkou cenou.

Jančura chtěl, aby taxikáři dělali jeho podnikání čest, tak je zprvu zaměstnával. První rok mu na mzdy řidičů odešlo 70 milionů korun, což bylo příliš, a tak Jančura přešel na klasický model a taxikáři už jeho zaměstnanci nejsou a jezdí na živnostenský list. Služba však byla prodělečná. Poslední zveřejněné výsledky za rok 2015 ukazují ztrátu 67 milionů korun, novější data nejsou k dispozici. Jančura tak v únoru 2018 prodal Tick Tack hlavnímu konkurentovi Taxi Praha.

 

Právě se děje

Další zprávy