Jančura osekává svůj cestovatelský byznys. Podívejte se, jak šel čas se Student Agency

Adam Váchal Iva Špačková Adam Váchal, Iva Špačková
23. 5. 2018 13:38
Podnikatel Radim Jančura chce prodat značku Student Agency, pod níž se skrývá prodej letenek či vzdělávací a pracovní pobyty. Byznys, který se týká autobusové a vlakové dopravy pod značkou RegioJet, hodlá zatím rozvíjet dál. Podívejte se, jak se Jančurovo cestovatelské impérium vyvíjelo.
Foto: Jakub Plíhal

Autobusy mění jméno

V roce 2015 se autobusy Student Agency přejmenovávají na RegioJet, a jmenují se tedy stejně jako žluté vlaky. Pojem Student Agency se však natolik vryl autobusovým cestujícím do paměti, že i dnes někteří říkají: "Pojedu do Liberce se Student Agency."

 

Právě se děje

Další zprávy