Řetězec KFC stáhl slogan o olizování prstů. V době koronaviru se nehodí, tvrdí

Ekonomika Ekonomika
27. 8. 2020 18:06
Konec olizování prstů. Fastfoodový řetězec KFC odsoudil svůj legendární slogan dočasně k zániku a po celém světě ho na nějakou dobu stáhl z reklamní plochy. V době šíření koronaviru a při zvýšené hygieně totiž nezní zodpovědně. 
Ilustrační foto.
Ilustrační foto. | Foto: Shutterstock

Po 64 letech slogan It’s Finger Lickin’ Good, v překladu "Tak dobré, že si budete olizovat prsty", opouští, byť dočasně, reklamní svět. Vybízet zákazníky, aby si po jídle olizovali prsty, se ve světle současné pandemie s důrazem na důkladnou hygienu totiž nejeví jako dobrý nápad, uvedl britský server BBC. 

"Nacházíme se v jedinečné situaci - máme ikonický slogan, který se zcela nehodí do současného prostředí," uvedla Catherine Tan-Gillespieová, globální ředitelka marketingu KFC v prohlášení.

Řetězec reagoval také na ohlasy zákazníků. Zpravodajství BBC News upozornilo na to, že Agentura pro reklamní standardy (Advertising Standards Authority) obdržela v březnu 163 stížností na reklamu KFC, v níž si lidé olizují prsty.

KFC zároveň dodržuje přísná pravidla při přípravě kuřecích jídel. Na pracovištích si zaměstnanci povinně více myjí ruce, dezinfikují se rovněž všechny povrchy - platební terminály, kiosky i tašky na jídlo.

Při rozvozu se objednávka předává bezkontaktně jak kurýrům, tak konečným zákazníkům a přednostně se platí kartou. 

Video: KFC chystá 3D tisk kuřecího: Bude to produkt farmaceutického průmyslu, varuje Ševčík

Pomalu se to blíží masu, problémem je ale textura a také barva. Hovězí ještě neudělali, říká Rudolf Ševčík z Ústavu konzervace potravin VŠCHT. | Video: Martin Veselovský
 

Právě se děje

Další zprávy