Již pátou generaci vozu Triton, který je evropským zákazníkům znám spíše pod označením L200, začala ve svém thajském závodě vyrábět japonská automobilka Mitsubishi.
Během následujících měsíců bude vůz uveden do prodeje na dalších trzích, kterých je celkem 150.
Podle tiskové zprávy automobilky podstoupil tento terénní pick-up po devíti letech komplexní modernizaci. I nadále zůstaly zachovány jeho hlavní přednosti, tedy rámová konstrukce a velká vnitřní prostornost. Tu se navíc konstruktérům podařilo o dvacet milimetrů do délky a o deset milimetrů do šířky zvětšit. Mezi další vylepšení patří přidání zvukové izolace a snížení vibrací.
Auta je pořádný kus. Ve variantě s kabinou se dvěma řadami sedadel měří na délku 528 centimetrů, varianta s kabinou s pouze předními sedačkami, je o 20 centimetrů kratší. Přesto je poloměr otáčení necelých šest metrů.
Na ložnou plochu lze naložit v případě verze "singlecab" předměty dlouhé až 2265 milimetrů.
Auto se určitě nemusí bát terénu. Světlá výška totiž činí 20,5 centimetru v případě verzí s pohonem všech kol, exempláře s poháněnou pouze jednou nápravou jsou sníženy o jeden centimetr.
Pod kapotu vozu se kromě dieselu 2,5 litru a zážehového agregátu 2,4 dostane i nový turbodiesel se zdvihovým objemem válců rovněž 2,4 litru.
Mitsubishi své pick-upy prodává již 36 let. Za tu dobu jich prodalo celkem čtyři miliony kusů.