Když nové, tak laciné. Na padajícím českém trhu se nejvíce daří Dacii, Octavia ztrácí

Jan Matoušek Jan Matoušek
4. 7. 2019 6:02
Český trh s novými auty nadále padá. Na horší výsledky za celý loňský rok navázalo první pololetí roku letošního. Celkem se prodalo o 10,63 procenta automobilů méně než za první pololetí 2018. Nedařilo se ani většině automobilek v nejlepší desítce - Škoda jako lídr trhu si pohoršila o více než šest procent, ještě více se propadly prodeje Volkswagenu nebo Fordu. Přesto lze najít několik značek, které i přes nepříznivý vývoj rostly. Na kompletní výsledky za první polovinu roku se podívejte do galerie.
Foto: Mercedes-Benz

Zájem o prémiová auta

Ve vyšší střední třídě je zájem především o prémiová auta. V první pětce jsou totiž pouze modely značek Mercedes, BMW, Audi a Volvo. O více než polovinu například posílil Mercedes-Benz CLS, větší zájem byl i o Volvo V90 Cross Country. Naopak BMW řady 5 přišlo o první místo.

Model 2019 2018 Rozdíl
1. Mercedes-Benz třídy E 509 641 -132
2. BMW řady 5 413 738 -325
3. Audi A6 223 150 73
4. Mercedes-Benz CLS 107 50 57
5. Volvo V90 Cross Country 99 66 33
 

Právě se děje

Další zprávy