Kreativita v boji s koronavirem. Automobilky mění loga, Škoda nasadila Octavii roušku

Martin Přibyl Martin Přibyl
28. 3. 2020 6:38
Koronavirus těžce dopadá na výrobu a prodej automobilů po celém světě. Týmy spravující jejich sociální sítě ale nezahálejí a profily se plní poděkováním, povzbudivými videi i návody, jak se chovat v době koronavirové krize. Vybrali jsme pro vás ty nejzajímavější.

Volkswagen a další koronavirové logo

Volkswagen minulý rok přišel s novým jednodušším logem a v období koronavirové nákazy ho hned lehce přepracoval. Horní jednoduché V a spodní W se od sebe ve videu oddalují, aby si držela bezpečný odstup. 

Co stojí ve videu? "My jsme Volkswagen. Je nás mnoho. Přečkali jsme společně nejednu krizi. Zvládli jsme to spolu. Zvládli jsme to díky tomu, že jsme stáli při sobě. Zvládli jsme to díky tomu, že jsme si byli blízcí. Jsme přátelé, kolegové, rodiny. Teď stojíme tváří v tvář další krizi. My jsme Volkswagen, a abychom ji překonali, musíme si držet odstup. Děkujeme všem za to, že si udržují odstup od ostatních."

 

Právě se děje

Další zprávy